![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tulihan se hiluxi lopuksi hommattua. Fedima extreme evolution 31x10,5r 15 renkaita olen harkinnut ostaa, onko kokemuksia kyseisestä mallista?? Tie/maasto ominaisuudet?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyseiset renkaat tuli hommattua. Yllättävän hyvät kumit tiellä ja tosi hyvät maastossa. On tullu ajettu jo 4kk autolla ja on kertyny n.10tkm, eli hilu on ihan pirun laiska oisko kikkoja saaha lisää heppoja? Auttaisko syöttöruuvin säätämistä? Turbotustakin olen pähkäillyt. Kannattaako, kestääkö kone? Ajoa kummiskin tulee sellaiset 40 tkm vuodessa. Ai niin vuosmalli on -88 ja ajettu 450tkm.
|
|
||||
|
||||
![]()
turbotin samanlaisen hiluxin jokuaika sitte ja katsastus asiat sille on aika vaikee savotta. suosittelen hommaamaan valmiiksi tehdas turbotettu kone nii säästyy monelta suurelta ongelmalta
|
||||
|
||||
![]()
Ei ois tarkoitus hirveesti fyrkkaa laittaa kyseiseeen remonttiin niin ei varmasti onnistu tuo koko moottorin vaihto. Kuulostaa melko kalliillta
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hojossa on CT26
|
||||
|
||||
![]()
juu muistin varmaan väärin.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mikä siitä vaikean savotan teki?
|
|
||||
|
||||
![]()
katsastus asiat oli mulla ainaki todella vaikeat. ei kannata laittaa liian isoa ahdinta joku pajeron ahtimen kokoinen on hyvä
|
|||
|
|||
![]()
Eihän siinä ole mitään ongelmia kun on penkkipaperit. Sehän on ihan sama vaikka siellä olisi pesäpallokentän kokoinen puhallin jos löytyy ne penkkipaperit ja päästöt ok.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli helppo ku laitoin cressidan turbo koneen, ei tarvinu penkki papereita
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan hilux ln65-88 | maukka79 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.04.2011 16:10 |
Myydään Hilux-84.D 4x4 LN65 | ORR | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 24.08.2010 19:08 |
Ostetaan Hilux ln65 | husky | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.05.2010 10:47 |
hilux ln65 | rankula88 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.04.2010 18:26 |
Hilux LN65 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.04.2006 11:54 |