![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No eihän sitä valoa tarvikkaan, mutta kun se kyrväyttää sulakkeen nyt ihan ilman sitä polttimoakin.. ![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mä vaan aattelin, ettei polttimon laitto paikalleen olis korjaamista sanan varsinaisessa merkityksessä..
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
http://forums.offipalsta.com/showthr...469#post826469
Joopa joo, sulakeonkelmaan löytyi ratkaisu tossa linkin topikissa. Pakkianturihan se siellä maadoitti. Pimeyden laskeuduttua korjaaminen jäi huomiselle. Voisi kokeilla myös sen polttoainevalon polttimon laittamista takasin, sillä kun ei ilmeisesti ollut mitään yhteyttä sulakkeen palamiseen, sattuipa vaan sopivaan kohtaan oire ja muutos järjestelmässä. ps. Kaimanit ei ole kovin kummoiset talvirenkaat, 40km/h on ihan sopiva matkavauhti. ![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Konttiin heivattu 2x10" subit ja niille vahvistin+jakosuodin. Siivosin samalla koko auton, vain kaksi täyttä muovikassia täysin turhaa rojua ja roskaa.
Keulapään valaistusta suunnittelin uusiksi, lisää tulee 2 lisäpitkää ja 2 työvaloa, nämä kattotelineeseen. Johdotuksen kanssa mietin, josko vetäisi katolle virtaa "isolla" 20 mm^2 kaapelilla ja rakentelisi releytykset ja muut himmelit vesitiiviiseen laatikkoon katolle. Kabiinista ohjaukset 7-napasella peräkärrykaapelilla yhtenä kyrpänä ulos, niin vähenisi se johtohelvetti sisältä jonkin verran.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Nah. Tulipa turailtua, eli korikorotus 50mm. Takapään kiinnikkeet on kyllä melkosen haperoa, kuten koko taimmainen poikkipalkki. Helppo laittaa palikat väliin, kun vaan vääntää korin kiinnikkeen edestä.
![]() Mahtuu tupakkiaski kaaren sisälle ruttaantumatta ![]() ![]() Jarruputkia en lähtenyt taittamaan ollenkaan, vaan pistin pirran pyörimään ja tein tilaa putkille. ![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paha olo | mika | Kysy MäIteltä | 4 | 17.05.2003 03:07 |
Paha olo jo ennen suoritusta? | tuska | Bees & Honey | 1 | 03.01.2003 15:25 |
Paha Spyde | Lars | Cooking & Food | 0 | 08.03.2002 10:10 |
Unix on Paha! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:34 |
Paha olut | Lars | Oluet | 0 | 22.09.2001 12:38 |