![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Hyvän näköiset peräkopat!!!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
no ainaki vika ölpät siel on ollu viimesimmät n:1000km...
tot noi kerta siel lukko jo on jonkunlaine ja raha on muuteki piukassa ni kokeillaaha vielä kerra oikeilla öljyillä... ei ne levyt kovin kuluneilta kyl näyttäny. hankaus jälkiä yms ei näkyny. ja just ku guugletin haulla : dana 44 limited slip restoration ni sieltähän tullatupsahti pdf tidosto mis on hyvinki selvät ohjeet purkuu/kasaus. no mut silti menee yli teknisten lahjakkuuksien.. no toivottavasti lähtee toimimaan joskushan se on nuoki hommat opeteltava mut pitäs olla joku sellane heppu/täti kaverina mikä on enneki purkanu..![]() tänks jare
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#3
|
||||
|
||||
|
joo yllättävän kestävät ne levyt on kun ite on tullu ajettua jo pari vuotta tavallisilla öljyillä eikä se luovuta. Ja kun pari kertaa vuodessa vaihtaa ölpät niin pitää oikein ekstrahyvin kitkalukkoöljyihin verrattuna
menossa on siis kestotesti ennen palalukon hommaamista. tämä siis d35 kitkaperä
|
|
#4
|
||||
|
||||
Dana 44 osia.
Tuolta olen ite tilannut osia
http://www.fsjjeepparts.com/index.html ja http://www.thefind.com/cars/info-jeep-wagoneer-dana-44 JegoNEERin takaperästäkin on kitkalukko hävinnyt jos siellä sellainen on ollut. Tiheemmät perät on tulossa ja lukko taaksekkin etupään kiinanlukon kaveriksi. Hienot peräkopat joo, ite vaan vaihdoin taakse varaosa akselin etukopan on puolta paksumpaa tavaraa. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#5
|
||||
|
||||
|
kiitti ismo! nuo oliki hyviä linkkejä!
mitkäs välitykset tilasit??mie just kattelin tälläsiä: 2 x Dana 44 Ring & Pinion Set 4.56 Ratio (50-11 Teeth) $375.90 ei oo pahan hintasia näköjään.. toki viel tuohon joku lukko ja rahti + alvit
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#6
|
||||
|
||||
Tiheetä perää.
Just nuo 4.56 perät tilasin.
Huomen aamuyöstä lähen vihreellä ranspuutterilla puskee Joensuuta kohti ja viän Boggerit sinne ja ostan sielt Irokit JEgoNEErin alle.
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#7
|
||||
|
||||
|
hetkinen hei!
.. tuo kulki 35" kumeilla 96km/h lappu lattiassa 3.54 välityksillä. ja nyt jos mie laitan 4.56 välitykset ni ehä se kule ku jotaki.. emmätiä ammatti koulun lyhyt matikka.. no mut ei sil kehtaa enää matkaa ajaa.. ja kierroksia koneesta ei oikei voi nostaa.eli jakistahan täs pitäs välittää sellai et pitkä puol pysyy normaalina. siin on nyt jakiksessa lyhyt puol 2.03:1 jos jostai sais hommattua dana 18 ja jeesukseniskänvanhan broncon 20:sen rattaat ne sotkemalla sais lyhyen puolen 2.46:1. eli lähes sama ku vaihtas 3.54set 4.56välityksiin..? ja tää vastais lähes samaa jos vaihtas normi dana 300sen. tai tera low dana jakikseen : 3.15:1 - 70:1 crawl ratio. Gear Ratio Comparisons: Changing the transfer case gears from 2.03 to 3.15 has the same effect in low range as changing from 3.54 to 5.38 gears while leaving high range unchanged for good highway driving and without losing strength in the ring and pinion set. nonni sehä löyty helposti paitsi et tuokin maksaa sen 800-1000 riippuen mistä tilaa. shaisse! ttu ku on hankalaa.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Normiöljyllä pitää paremmin mutta kuluttaa myös kitkapintojakin enemmän. Aattelin vaan jos joku luulee että se kallis kitkalukkolisä-aine on jotain taikakuraa.
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin | Rouveri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.10.2010 16:37 |