![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Se ilmanputsari uusiksi kans ihan ekana.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
nappasin kokonaan pois siihe asti että saan tuon vian pihalle..
oon metsästäny koko internetin ihmeellisestä maailmasta toimivia kaasareita jos joltakin autopurkaamolta ja kaikki myy eioota.. tilasin ajan huoltoon missä käydään kaikki perussäädöt läpi mutta pahoin pelkään että joudun maksaa turhasta.. koska tuo automaattiryypyn vipu oli hirtetty,kielii se siitä että sen kanssa on ennenkin ollut jotain ongelmaa.. nyt kun se on vapautettu,kokeilin autoa aamulla käyntiin huonoin tuloksin.. ryyppy ei toimi ollenkaan. uusia osia ei paikaillisilta vara-osakauppiailta kaasareihin löydy. pitää vaan yrittää etsiä toimiva kaasari ja sen jälkeen lähteä hakemaan säätöjä kohdilleen.. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Pidä nyt ihmeessä jonkin näköstä suodatinta paikalleen. Mielellään hommaa uusi jos entinen möhnässä (18 euroa tais täällä päin olla)
Pienetkin hiukkaset ja hiekanmurut voi tehdä yllättävän isoja vaurioita koneeseen joutuessaan. Myös polttoaineen suodatin vaihtoon. Nuo on ihan perus vuosihuolto toimenpiteitä jotka voi tehdä maalaisjärjen kanssa. Jos vika paikantuu kaasariin, niin kantsii myös kysellä jos jollain on ylimääräisiä kaasuttimia lojumassa, jos ei varaosia meinaa löytyä. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
oletkos kaasutin expertiltä kysellyt?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Laita jostain vanhasta autosta vaijeri siihen automaattiryypyn vipuun niin toimii.
Jos se vipu oli hirtetty osittain kiinni niin eihän syytä kulutukseen/tehottomuuteen tarvitse sen enempää etsiä kun kone ei saa ilmaa. Vaihda muuten tulpat jos on kauemmankin ajettu hirmu rikkaalla seoksella. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
vitusti syö oli kunnossa tai ei. aikanaan isäukko osti uuden nelikko king capin ja 31" allterrainit siihen. 2.4 litrane bensakonehan se oli ja kulutus oli minimissään 20l/100km. tosin 600l naftapytty lavalla usein matkusti. mut 25l/100km oli enemmän sääntö kuin poikkeus ja auto oli lähes uusi. tosin naapurin vastaava mazda pickup joka oli 2.6l efi niin söi vähintään 30l/100km, tosin kuskina oli just kortin saanu kaveri ja hanaa autolle annettiin
![]() King capin kulutusta kuulemma saa alemmaks kun laittaa sytkät ym kuntoon, nostaa hieman puristussuhdetta hieman jyrkempää nokkaa ja mekaaninen 34/36 weberi kaasariksi niin vetoja tulee rutkasti lisää ja kulutus pienenee, edellyttäen et ei jatkuvasti aja kaasu pohjas ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
hyviä neuvoja.. mulla taitaa olla pihanperällä yhdessä jos toisessakin romussa ryyppyvaijereita.. kun saa sen läpän aukenemaan niin luulis käynnin ja vedon edes vähän normalisoituvan..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
King capin käynnistysongelma | jakenbj | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2011 00:06 |
King Capin napalukot | Intikka844 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 12.04.2009 20:18 |
o: king capin vaihdeloota | jullej | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.08.2006 18:54 |
o/4*4 king-capin levikkeet | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 30.04.2006 13:46 | |
d21 4x4 king capin kumet | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.12.2005 12:42 |