Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.10.2011, 21:24
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tratok Näytä viesti
Sie se jaksat pistää pienen caddyparan kantavuudet aina ihan rajoilleen!
kyll! keske reissun kaivoin rek otteen ja nopee päässä lasku= kaks ukkoa kopissa ja romut lavalla max kantavuus käytössä

ihme aparaatti ku jakso kulkea iha kevyesti tuollaki lastilla? ei turhia puutunu mäkiin. oisivat laittaneet kantavuudeks suoraan vaik 1000kg

__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.10.2011, 18:56
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

Voit valita viestillesi kuvakkeen seuraavasta listasta:


no nyt se on sit ihan levällää pitki pihaa.

porttaali jeeppi rojektista jääneet fillarit heppasin tähä on mukavampi iteksee liikutella.

koneeseen haalin lisää kulutus osia. siirto pumppua yms . tupla filtteri jalka pitäs viel hankkia. mut ei silläkään taida mikään kiire olla....

runkoon ajelin tarkistus luukkuja etu osaan et pääsee pesemää kotelosuojat pois ja saa hiekotettua paremmi kotelotkin. tehää nyt kerral oikein. eli näyttäs siltä et tää runko käy hot dip zinkissä

akseleitä pääsin kans näpelöimään. etu akseli näyttäs olevan ihan ok kunnossa nivelten puoleen ei taia tarvita vaihtaa mitää ku on nii verskin näköstä partsia. pientä herkistelyä satuloille vaan.
napalukkoihi vaihan vassut näyttäs oikeen olevan premium mallit ku oikee warnit ja joku maali pitäs keksiä ehkä oon tylsä ja maalaan mustalla?



etu akselissa on ihan ok tulpat joku mehikaani hitsannu mut takana:

tainnu tauko painaa päälle ku jääny vaa heppiin. kummatki on viel revenny irti. toki mihipä tuo putki tuolt lähtis mut hitsaan kummiki vähä jäpäkämmi nuo

nytte ku on nuo akseli pöyvällä ois hyvää aikaa hankkia se taka perän lukko. mutta mutta sellasta spartan lokkeria katoin jostai sivulta ja peloteltii et maks rengas koko 32" ?? onks kellää kokemuksia kestääkö isompia? täs autossa tulee olemaan 35" - fakin levee x 15 ... tai kestäähä se tietty jos sityllä ajelee mut jos iha pikkase vaik mettää tarjois vai onks se vaa ostettava se ox locker.



EDIT: "Spartan Lockers are recommended to lighter vehicles or vehicles with tires shorter than 32" eli pitää tarkistaa moni pooriset vetarit tuossa on mikä välitys ja sit kyselemään hintoja. kallishan tuo on mut on ilmeisen kestäväkin.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability

Viimeksi muokannut young n dum : 19.10.2011 20:25
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.10.2011, 21:21
Superlon:n Avatar
Superlon Superlon ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.01.11
Sijainti: Mynämäki
Viestit: 304
Perusasetus

Ite jostain lueskelin, et niitä spartan locker-tyyppisiä lukkoja (eli spiderit korvaavia) vois käyttää 33" kokoon asti huoletta, sit hammasrattaaseen pultattavia (detroit locker, tms) siitä eteenpäin.

Kai ne ny kestää isompiaki renkaita jos maltilla käyttää. Siin on sit vaan valmistajalla kiva syy nostaa takuuasioissa kädet pystyyn jos oot käyttäny isompia rinkuloita.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 20.10.2011, 07:04
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
kyll! keske reissun kaivoin rek otteen ja nopee päässä lasku= kaks ukkoa kopissa ja romut lavalla max kantavuus käytössä

ihme aparaatti ku jakso kulkea iha kevyesti tuollaki lastilla? ei turhia puutunu mäkiin. oisivat laittaneet kantavuudeks suoraan vaik 1000kg
Hö! Mie kävin kesällä hakemassa omalla Caddylla pihakiviä porukoiden luokse, ekasta satsista tuli lavan pohjalle 3 kerrosta betonivaloskiveä eli äkkiä laskettuna 960kg, sekä tietty itse ohjaamassa ja isäpuoli vänkärin paikalla eli vajaa 1200 kiloa kuormaa eikä vielä hyytynyt mäkiin! Tosin ei se ihan vakio olekaan... oli muuten peräpää matalalla käkkylässä!
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.10.2011, 20:44
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

oon ollu iha tyytyväine tuohon caddyyn. vakio pannu syöttöjä iha karvan verra kiritty. vähä yli kuuskyt tonnia tuli mittariin eka vuonna normi alapallo, jarru yms remonttia vaa joutunu tekee. jossai vaiheessa kuha kerkee pitää turpo asentaa ja 5v laatikko. osat on jo inspiraatiota ei

tänää soittelin jo alustavasti uusista jousista. vaikuttas ihan hyvältä paketilta

ja jotaki pitää sille taka perälle näköjää keksiä...
tällästä löyty ku otin kopan pois:

ainaki kahesta pikku rattaasta on pinta lohennu ja muuteki näyttäs et on hampi kosketus iha pielessä?

no podin syvää masennusta ja päätin hauskuuttaa itteeni leikillä perän uudet kuoret: TADAA!

The ultimate hardcore offroad bull shit cover 3000 by master fabricator of offroad team KeTTu TyTöT. ... x2
tuossa etu perä kopassa oli vissiin joku ideakin mut tuo taka koppa sai osakseen pelkkää rakkautta V niinku VALMET jos joku ei tajunnu

tuo v:n alapuolinen tanko kuvastaa .. no.. öö .. tankoa mikä on pystyssä koska valmetit herättää jokunlaisia perverssioita..
nii ja sen omituisen alkup. kumi tulpan korvasin isolla mutterilla.

vetäsin kuorma lavaan kiinne lvi ruuveilla ni ei viänttäny iha kippuraks ku hitsas. kiitos. nyt on parempi mieli
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.10.2011, 21:52
Susugozilla:n Avatar
Susugozilla Susugozilla ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.04.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 445
Perusasetus

Hienoa meininkiä!!! Saispa ite jotain Jeepille aikaseksi. Tosin olen osia tilaillu että onhan se jo jotain...?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 21.10.2011, 19:17
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Susugozilla Näytä viesti
Hienoa meininkiä!!! Saispa ite jotain Jeepille aikaseksi. Tosin olen osia tilaillu että onhan se jo jotain...?
voi kuule se on jo paljon! mie en saa oikee ees osia tilailtua ku rahat loppuu keske

eka kerra ku vaihoin öljyt melkee het oston jälkee ei tullu mitää ylimääräsiä mujuja eikä tullu nytkään ku aukasin eli taitaa olla joku vanha vamma tuo ratas rikko.
pyörittelin tänää tasauspyörästön läpi ja kaik muu näyttäs olevan ok. on tuossa joku lukko härdelli. kahta puolta perässä jotai uritettuja prikkoja siel keski pökäleen ja kopan välissä. aikani ku rytkytin ni jäi jo vähä päälle.?
-levy lukkoks tuo nyt sit on?
-voiks noita ehjätä millään?
sormellaku tökki niitä levyjä ni tuntu aika väljältä sovitteelta ja joku ihme lukitus prikkaki taitaa olla joteki löystyny.

pakko kyl myöntää et ei oo hallussa nää välitys/lukko hommelit yhtään


vihree nuoli siel on kahtapuolen ne levyt ja punasen nuolen kohal joku lukitus? jousiteräs käikäle.


välitykset on näköjää 3.54.

mitä mie teen help! aapuuva!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 21.10.2011, 19:51
Susugozilla:n Avatar
Susugozilla Susugozilla ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 02.04.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 445
Perusasetus

Kyllä niitä voi ehjätäkkin. Ja niitä levyjähän voi vaihtaa. Useimmiten väärät öljyt tekee sen että ei lukko toimi tai palaa loppuun liian nopeesti. Itellä alko toimimaan ihan hyvin kun GL-5 öljyt perään ja Jamantilta sitä ihmelisämömmöö pullo mukaan. Koitin ettiä amc kerhon sivuilta juttua et miten pojjaat on niitä elvyttäny mut en nyt tietenkään sitä löytäny. Ja paloja puuttuu mulla kans oman jeepin takaperästä(ja varaosa akselista kans), mutta ei oo vielä lauennu ja ajellu kolmisen vuotta. Auto ollut tosin ihan käyttiksenä, välillä isoja peräkärry kuormia ollu. Otin vaan kopan pohjalta kaiken murskan pois....Millon lie lohkeillu?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 21.10.2011, 19:58
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Hyvän näköiset peräkopat!!!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) young n dum Maasturiprojektit 164 23.04.2016 23:27
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee young n dum Maasturiprojektit 551 17.04.2016 07:39
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri young n dum Maasturiprojektit 35 05.01.2014 12:02
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET young n dum Maasturiprojektit 358 28.10.2012 19:59
FLAT BED lavan teko Kingcap nissaniin Rouveri Tekniikka & Jutustelu 7 06.10.2010 16:37


Sivu luotu: 00:56 (GMT +2).