![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
ok nää keskustelut on aina hyviä - kaikki saa näkemyksiä tuo akselista ulos / sisään liikkuva käyttötappi himottais mua suoraan sopivaan sylinteriin liitettynä, ilman vipuja ja melskaa... itse lukon kytkeytymiseen tarvittava liikeratahan on naurettavan pieni, ja voimaakaan ei juuri tarvita, jos holkki liikkuu kevyesti ja kaikki on kohillaan, on tarvittava voima ja liike suorastaan naurettava ite suunnitellu tekeväni sen suoraan ko. alkup käyttöakselille, kun jaksas viitsis ehtis ettiä soppelin sylkän, melko varmasti oon nähny jossain kokoluokkaa 50x50 mm neliskanttisen muotoisen littanan sylkkäpaketin jossa keskeltä työntyy käyttöakseli, en vaan jaksa muistaa missä ja oliko liike peräti pyörähtävä... ![]() kakstoimisuudessa olis puolensa, jo siksikin, että jotta jos ja kun joskus linja kuitenkin pettää tai vuotaa, sais lukon pakolla päälle tai pois alipainetoimisuuden haluan ite seuraavasta rojektista pois, ihan vaan vanhasta kokemuksesta jossa alipaineletku irtos suossa akselin päästä, ja koko setti venttileitä myöten aina alipainesäiliötä myöten oli suokuukkaa puolillaan...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
itse asiassa mullahan on jossakin hyvässä piilossa just tollasia neliskanttisen muotoisia littanoita 2-3 kpl oli joskus vinssin vapauttimina, |
|
#3
|
||||
|
||||
|
-ite suunnitellu tekeväni sen suoraan ko. alkup käyttöakselille, kun jaksas viitsis ehtis ettiä soppelin sylkän, melko varmasti oon nähny jossain kokoluokkaa 50x50 mm neliskanttisen muotoisen littanan sylkkäpaketin jossa keskeltä työntyy käyttöakseli, en vaan jaksa muistaa missä ja oliko liike peräti pyörähtävä...
--Niitä oli hyllyssä meillä malminkartanossa laatikollinen, kun muistais vaan mihin ne laitettiin muutossa... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
joo siis en löytäny sopivaa sylkkyä, meinasin laittaa sen suoraa akselin päälle mutta tuli jeepin runkoaisa ja kaikkea muuta romua tielle. Tuossa etuna liikkeiden säätömahollisuus. On tehtynä suojakotelo jotta kestäis mettäs rymytä. Akseliin muokaten suoraa poikittain se paras olisi mutta nyt ei jaksanut alkaa tekeen. Koetan jos sylinteri kestää toivomusluun kiertävän liikkeen kun takana on mahdollista ruuvata suoraan akselin päälle. Mitähän, paljonko tuo paineita vaatii?
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
|
#5
|
|||
|
|||
|
itselleni se on tulossa alipainekellon mutterilla kiinni
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tuollaisia jonkin verran varastossa.
Profiilissa kuvia. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| tml.lukot | Unregistered | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 17.12.2012 19:49 |
| LJ:hin lukot? | kippo86 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.03.2009 08:49 |
| HJ:n lukot...? | asko | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.12.2004 19:14 |
| Lukot | wallu | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.06.2004 19:38 |
| lukot | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.05.2003 19:44 | |