![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Nonniiii....latautuhan ne pari viteoo lopulta. Vitikainen+ Mitsubishi pajero jaksolla 1 Vitikainen +mitsu pajero jaksolla 3 Aapeli jaksolla 3 Tare + Mika vielä kotimatkallakin ilmeisesti voitosta innoissaan meinaan matkalla kun pysähdyttiin eväille, niin ihmettelin mitä nää sankarit touhuu.....nooh tuossa pikku pätkä siitä:
Viimeksi muokannut Jare : 17.10.2011 07:12 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
pikkasen jäi riipii kun kaikki 2min kerettiin ajaa. mut hyvät kisat oli muuten!
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Muutama kuva itse ajoista sekä kuvia palkintojen jaosta:
http://nordiccam.blogspot.com/2011/1...ion-trial.html |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kiitos taas loistavista kisoista sekä jatkoista sekä jatkojen jatkoista...saattaapi olla huomenna pää kipiä....
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Team Ipefix kiittää hienosta kisapäivästä!
Eritoten isot kiitokset auton rohkeasti lainanneelle Mylpylle sekä Kai Reunaselle vieressä istumisesta,jolle kisan tempo tais olla vähän poikkeava hänen normi kisapäivään;"tääl tulee paljon vähemmän hiki kun rataa kiertäessä,mut onhan tää motorsporttia". Niin...ja kiitos Kasarille specialtyökalujen lainasta,muuten ois jääny käytännössä toinen osio ajamatta,kun akselin katkennut tumppi jäi murikkaan. -Ipe
__________________
www.ipefix.fi |
|
#6
|
|||
|
|||
|
ISO KIITOS KAIKILLE!
Ensi vuonna mukana, mahdollisesti "hieman" lyhentyneellä ja kapeammalla JMC:llä. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
ISO KIITOS meidänkin puolesta järjestäjille. Oli ihan mukavaa! Range jäi ehjäksi, kaksi remmonttia piti tehdä päivän aikana. Piti laittaa katto kiinni uudestaan ilmalennon jälkeen "kaivuri avusti lennossa". Ja kypärä puhelimesta loppui patteri, se piti vaihtaa. KIITOS Birgelle patterista!!!!!!
__________________
RAHALLA SAA JA RANGELLA PÄÄSEE!!! |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Stadion trial 2010 | Saija | Tapahtumat | 175 | 23.03.2015 08:07 |
| Pro-X 2011 | myllis | Tapahtumat | 1 | 05.04.2011 17:44 |
| Trial ja Eurotrial säännöt 2010 + 2011 | Jare | Tekniikka & Jutustelu | 201 | 15.03.2011 18:54 |
| Nordic Trial 2011 | örkki | Tapahtumat | 7 | 24.01.2011 21:09 |
| Stadion trial Ahvenistolla | Saija | Tapahtumat | 358 | 10.08.2010 19:14 |