![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
koiralle talveksi...
http://www.junimeg.com/index3.html
Tuommoinen iso sisäänmenoluukku... ettei talvella veto käy kaverin jäseniin... entisen luukun se on popsinu pikkuhiljaa hieman ei niin tiiviiksi... |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Käyttiksessä tarvis olla isoja pyöriä, mutta niinhän siinä kävi et sama koko säily mut rengas vaihtu hiukan parempaan.
|
|
#4
|
||||
|
||||
eipähän tarvii thai-hierojalla käydä..
Beurer MG250 -shiatsuistuin + niskahieroja
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Akustinen basso (electroakustinen) kun tuli sähkövehkeet myytyä
ja kokemus on varsin positiivinen ollut tuon koppabasson kanssa ![]() http://www.ibanez.co.jp/products/ag_...&series_id=413
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Käyttikseen (ei kyllä omaa maastovekotinta olekaan), rinkuloita ja vanteita alle.
__________________
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
VALMET 411b + se yber jytky laatikko lyhyellä ykkösellä + dana 20 jakis
siintä tekniikkaa tulevaan talvi autoon
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Datsuniin amuliini syyläri.Kiitokset kurikkaan!
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |