Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.10.2011, 19:04
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jänkhäsatv Näytä viesti
Renkaita pitäs sitten pienentää lähemmäksi orkkiskokoa.
Minkä tähen?

  #2  
Vanha 13.10.2011, 12:30
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

koiralle talveksi...


http://www.junimeg.com/index3.html
Tuommoinen iso sisäänmenoluukku... ettei talvella veto käy kaverin jäseniin... entisen luukun se on popsinu pikkuhiljaa hieman ei niin tiiviiksi...
  #3  
Vanha 13.10.2011, 17:17
Jänkhäsatv Jänkhäsatv ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.04.08
Sijainti: Kalajoki
Viestit: 158
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Minkä tähen?
Käyttiksessä tarvis olla isoja pyöriä, mutta niinhän siinä kävi et sama koko säily mut rengas vaihtu hiukan parempaan.
  #4  
Vanha 14.10.2011, 12:43
k81:n Avatar
k81 k81 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.07
Sijainti: helsinki, Finland.
Viestit: 1.377
Perusasetus

eipähän tarvii thai-hierojalla käydä..


Beurer MG250 -shiatsuistuin + niskahieroja
  #5  
Vanha 14.10.2011, 18:32
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Akustinen basso (electroakustinen) kun tuli sähkövehkeet myytyä ja kokemus on varsin positiivinen ollut tuon koppabasson kanssa

http://www.ibanez.co.jp/products/ag_...&series_id=413
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
  #6  
Vanha 15.10.2011, 14:58
akiky:n Avatar
akiky akiky ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 30.01.08
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 364
Perusasetus

Käyttikseen (ei kyllä omaa maastovekotinta olekaan), rinkuloita ja vanteita alle.

__________________
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.
  #7  
Vanha 16.10.2011, 15:47
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Talking

VALMET 411b + se yber jytky laatikko lyhyellä ykkösellä + dana 20 jakis

siintä tekniikkaa tulevaan talvi autoon
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
  #8  
Vanha 17.10.2011, 15:53
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Datsuniin amuliini syyläri.Kiitokset kurikkaan!
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 04:38 (GMT +2).