Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.10.2011, 18:19
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Montako ajopeliä tulossa?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.10.2011, 21:14
piipari:n Avatar
piipari piipari ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Joensuu
Viestit: 805
Perusasetus

Kovasti oli tarkotus, mutta ei nyt sitte taida päästäkään kun pitää lähteä vielä viikonlopuks painamaan hommia.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.10.2011, 21:38
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Sormivammaisten syysretki kokoontuu... Tai sitten ei.
Porasin etusormen rikki ja käsi paketissa. Saa nähä, Volvolle en pysty tekemään mitään.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.10.2011, 21:57
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.911
Perusasetus

No voihan pimpelo!
Oisha tuonne noin likelle voinna lähtee särkemmään, vaan on jo kottero ennestään risa!!!
__________________
Jeep


ISORY
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.10.2011, 16:48
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Savon takamailta oltas tulossa ko vinssiapinakkii sai ihtesä terveeksi, kait ny muitakkii ettei ihan yksinää tartte eksyä?
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.10.2011, 18:43
tiivonen:n Avatar
tiivonen tiivonen ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.11
Sijainti: Joensuu
Viestit: 94
Perusasetus

Täh häh missä ukkolan ajoalueella? :O Siinä parin kilsan päässä oon vakiokuntoseen serokeejeepukkaan valoistusta asentamassa persantaina. Tohtineenko moisella futisäitinkauppakassilla käydä menoa kurkkaamassa?
__________________
* * * *
Volvo 945ft classic
Jeep Cherokee ltd -90
Volvo 745 (*29.9.1992 - †24.3.2012 )
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.10.2011, 19:20
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiivonen Näytä viesti
Täh häh missä ukkolan ajoalueella? :O Siinä parin kilsan päässä oon vakiokuntoseen serokeejeepukkaan valoistusta asentamassa persantaina. Tohtineenko moisella futisäitinkauppakassilla käydä menoa kurkkaamassa?
Eiköstä tuo oo etenevämpi ku meikäläisen kauppakassi!!! Tuu ihmeessä mukkaa, on muitakkii vakioautoja ko mie
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MMC:n ajoalueella talkoot tiedossa ez-boy Chit-Chat 17 28.08.2010 09:11
ISORY ajelupäivä La 24.7 nocvolk Tapahtumat 6 24.07.2010 20:20
ISORY Goes to Russia 02-04.07-10 -Stedt- Tapahtumat 28 05.07.2010 21:22
NOKIAN AJOT 28.11. Rekisteröimätön Tapahtumat 13 28.11.2009 22:08
M: Nuijasota ajot DVD joker O/M/V Muut 5 29.01.2006 14:35


Sivu luotu: 04:16 (GMT +2).