![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Taas olis patrollissa valo huolia.
Ajoin töihin tuossa noin viikko sitten niin hävis ajovalot/pitkät,pyyhkijät ja lämppärinpuhallin. Tutkiessa sulakepesästä oli yks sulake "hitsautunut" sen korvasin irtonaisella sulakepesällä. Ja sen jälkeen alko kaikki muut paitsi valot pelaamaan. Kaikki sulakkeet vaihdoin uusiin ja kokeilin toista automatiikkapoksia ja vilkunviiksen vaihdoin myös toiseen. Mutta näillä ei ollut mitään vaikutusta. Ideoita? Voisiko joku rele olla paska? |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikähän tämä mahtaapi olla? | RR82 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 10.11.2006 16:56 |
| Mikähän meni pieleen | roof | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 25.09.2006 15:21 |
| Mikähän etuperä??? | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 22.09.2006 18:33 | |
| Mikähän Mersun voimansiirrossa jyrähtää? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 09.11.2005 21:12 | |
| MIKÄHÄN tää sitten on | sjeeppi | Chit-Chat | 10 | 25.08.2005 01:32 |