Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 11.10.2011, 20:16
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Taas olis patrollissa valo huolia.
Ajoin töihin tuossa noin viikko sitten niin hävis ajovalot/pitkät,pyyhkijät ja lämppärinpuhallin.
Tutkiessa sulakepesästä oli yks sulake "hitsautunut" sen korvasin irtonaisella sulakepesällä.
Ja sen jälkeen alko kaikki muut paitsi valot pelaamaan.
Kaikki sulakkeet vaihdoin uusiin ja kokeilin toista automatiikkapoksia ja vilkunviiksen vaihdoin myös toiseen.
Mutta näillä ei ollut mitään vaikutusta.
Ideoita? Voisiko joku rele olla paska?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikähän tämä mahtaapi olla? RR82 Tekniikka & Jutustelu 17 10.11.2006 16:56
Mikähän meni pieleen roof Vuosimallit 1984-1996 0 25.09.2006 15:21
Mikähän etuperä??? Tekniikka & Jutustelu 12 22.09.2006 18:33
Mikähän Mersun voimansiirrossa jyrähtää? Tekniikka & Jutustelu 8 09.11.2005 21:12
MIKÄHÄN tää sitten on sjeeppi Chit-Chat 10 25.08.2005 01:32


Sivu luotu: 19:11 (GMT +2).