Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.10.2011, 19:16
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

En laittaisi kahta sarkymaan.
En varsinkaan rapasuojan ulkopuolelle, jos nojaat vaikka puuhun, on kappaleina.
Nayttaa vetavan telilla ja etupyorilla eri tahtiin.
Jakolaatikko ei taida olla "lukittu" vaan toimii tasauspyoraston tavoin
ja pyorat pyorii siella missa vahiten pitoa?
Viisaammat kertokaa miten on.
Terv Jyty

Lukee kyljessa Portal, miksi?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.10.2011, 19:31
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Firman mainosteippi...alla vissiin puhelinnumero yms...
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.10.2011, 19:43
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Niinpa, mutta mita se tarkoittaa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.10.2011, 19:50
Angelo:n Avatar
Angelo Angelo ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.05.08
Sijainti: Hyvinkää
Viestit: 670
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti

Lukee kyljessa Portal, miksi?
Portal Rover on myynyt, ja vissiin lisenssillä valmistanut bolt-on portaali boxeja roverin akseleihin. Kai tää on niiden mainos auto.

Jakis auki niin etu ja takapää vetelee eri tahtia, en tiedä kääntyykö sit helpommin. Taka akselit vetää samaa vauhtia kuitenkin. Lukkoja autossa ei ole.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.10.2011, 20:06
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Ilimanko se on kiinni joka kuopassa!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.12.2011, 20:04
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Toin mukanani "viri" syottopumpun, saapi naha onko pittaako puhheet paikkansa!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.01.2012, 22:22
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Huomenna asennetaan ja savutkin olis tarkoitus kokeilla!
T Jyty
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.01.2012, 18:17
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Savut otettu, hyvin kiertaa!
Hieman tuumausta aiheutti "ylimaarainen" alipainerihveli, joka
osoittautui tyhjakaynnin lisaajaksi ilmastointia kaytettaessa.
Profiilissa kuvia.
Terv Jyty
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 12.01.2012, 21:21
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Hienoja Lantikan osia jäi ylimääräisiksi.
Varsinkin korkeamman teknologian edustajat:
lämmityslaitteen ikkunasuuttimet. Voi hyvä vittu mitä paskaa.
Jos jollakulla tarvetta entisöintiin omassa saarivallan sätöksessä,
ottakoon yhteyttä!
Profiilissa kuvia.
Terv Jyty
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: jakareita ostettu, kiitos ja anteeksi JuhaH O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 31.01.2008 17:39
anteeksi sedät nyybi tarttee neuvoja auton valinta Tekniikka & Jutustelu 6 07.06.2007 08:17
anteeksi maalaisuuteni... KingKong Tekniikka & Jutustelu 8 22.09.2006 13:13
anteeksi Turboic Chit-Chat 3 11.11.2004 09:18


Sivu luotu: 13:35 (GMT +2).