![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
En laittaisi kahta sarkymaan. En varsinkaan rapasuojan ulkopuolelle, jos nojaat vaikka puuhun, on kappaleina. Nayttaa vetavan telilla ja etupyorilla eri tahtiin. Jakolaatikko ei taida olla "lukittu" vaan toimii tasauspyoraston tavoin ja pyorat pyorii siella missa vahiten pitoa? Viisaammat kertokaa miten on. Terv Jyty Lukee kyljessa Portal, miksi?
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Firman mainosteippi...alla vissiin puhelinnumero yms...
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Niinpa, mutta mita se tarkoittaa?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Portal Rover on myynyt, ja vissiin lisenssillä valmistanut bolt-on portaali boxeja roverin akseleihin. Kai tää on niiden mainos auto.
Jakis auki niin etu ja takapää vetelee eri tahtia, en tiedä kääntyykö sit helpommin. Taka akselit vetää samaa vauhtia kuitenkin. Lukkoja autossa ei ole. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ilimanko se on kiinni joka kuopassa!
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Toin mukanani "viri" syottopumpun, saapi naha onko pittaako puhheet paikkansa!
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Huomenna asennetaan ja savutkin olis tarkoitus kokeilla!
![]() T Jyty |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Savut otettu, hyvin kiertaa!
Hieman tuumausta aiheutti "ylimaarainen" alipainerihveli, joka osoittautui tyhjakaynnin lisaajaksi ilmastointia kaytettaessa. Profiilissa kuvia. Terv Jyty |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Hienoja Lantikan osia jäi ylimääräisiksi.
Varsinkin korkeamman teknologian edustajat: lämmityslaitteen ikkunasuuttimet. Voi hyvä vittu mitä paskaa. ![]() Jos jollakulla tarvetta entisöintiin omassa saarivallan sätöksessä, ottakoon yhteyttä! Profiilissa kuvia. Terv Jyty |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: jakareita ostettu, kiitos ja anteeksi | JuhaH | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 31.01.2008 17:39 |
| anteeksi sedät nyybi tarttee neuvoja auton valinta | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.06.2007 08:17 | |
| anteeksi maalaisuuteni... | KingKong | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.09.2006 13:13 |
| anteeksi | Turboic | Chit-Chat | 3 | 11.11.2004 09:18 |