![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No nii, nyt on sitä full load stop-ruuvia pyöritetty kierros kiinnipäin. Tulos: syöttö lisääntyi, MUTTA ahdin ei vissiin ole enää hengissä. ![]() Kävin ajamassa pitkällä pellolla vähän testiä, ja mitään tehon lisäystä ei tuntunu!! Perkele, että taas koetellaa... Edelleenkää ei jaksa kutosella kulkea juurikaan. Solmin hukkaportinki kiinni rautalangalla, mut ei auttanu... ![]() Pimeys ja vitutus taas valtas, ni parempi jatkaa joku toinen päivä. Eli nyt tulee musta hönkä pakoputkesta, ja aika onneton puhallus painepuolelta, ku otti hukkaportinkellon paineletkun irti... Vai voiko olla jotai, mitä en oo huomannu? ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#2
|
||||
|
||||
![]()
no kyllähän sen ahtimen tuoton huomaa / kuulee, jos se yhtään mitään tekee, ja luulis 0,5 barista kaiken ylöspäin tuntuvankin
viheltääkö / suhiseeko ? onks painepuoli tiivis / missä huohotus ? / onks ahtopaine mittaria ? ihmeitähän tuosta koneesta ei irtoa, mutta joku pöhinä luulis löytyvän... EDIT: ohjaaks tuota hukkista paineella ? letkua tukkoon vaan, tai bleediä sinne... siitähän voisit tsekata mahdollisen ahtopaineen nousun...
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 07.10.2011 20:52 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei ole mittaria, ei vihellä/suhise ainakaan koneen äänen yli, painepuoli on tiivis(pitää vielä tarkistaa päivänvalossa). Hukkis ei ole nyt käytössä, ku epäilin ekaks sitä. Otan putsarin putken irti, niin näkee et pyöriikö se edes...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#4
|
||||
|
||||
![]()
viritys on onnistunut kun tehot ei laskee yli 20%
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
niin ja nyt ahdettuna ei saa imusarjassa ola mitää muutta lähtöjä. kyllä tuon kokosella ahtimela pitäsi ahdot nousta vaikka ei ois syöttöjä lisäilty
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Niinhän ne isot pojat aina puhuu, että tehot pitäis jonku verran pienentyä...
Ahdin pyörii, pyörii tosi herkästi. Ja ei ole mikää lemmari/letku löysällä. Eikä imusarjassa ole mitää lähtöjä... Missää ei tunnu mitää mistä ahtoilma pääsis karkuu. Mut voiko toi ahdin olla vaa liian iso? ![]() Ja käydessä ahdin tosiaa pyörii, mut ei niin kovaa et lähtis viheltää tai mitää... Kuitenki joku pikku juttu, mitä ei sokee tajuu... ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#7
|
||||
|
||||
![]()
pääseeks mistään koittamaan ahtoletkua, jotta pullistuuko ollenkaan kierroksilla, eli että onko siellä painetta...
mites ilmanputsarin puoli ? EDIT: voisko tuo kumilurtta ilmanputsarin ja imuputken välissä vetää lyttyyn silloin kun ahdinta alkais innostaa ... => ilma loppuu koitapa kans lukkopihdillä tukkia se hukkaporttia ohjaava letku
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 09.10.2011 20:05 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Voipa hyvinkii, melkosen isokokoinen ahdin kuvissa, varmaan vastannee GT32-kokoluokkaa. Ton Unimogin pannu kun ei tuota vakiokuosissa kuin 40 hepoa, niin ei sieltä ruuvit kaakossakaan ihmeitä saa ulos.
Ja jos vaikka saisit ahtamaankin, käytös lienee aika hanurista, pikkukierroksilla ei tapahu edelleenkään mitään mut kierrokset tapissa saattaa hetken mennä. Eli kokeile pienempää, reilusti pienempää. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Nonii, nyt on pienempi hyrrä hommattu. Malli on Garretin GT17, vertailun vuoks tuo pienempi rinnalle, joka on GT15.
Josko se tolla sois paremmin... Tai jos vieläkää ei vihellä, ni sit laitetaa toi onnettoman pieni. Vituttaa vaa lähinnä ku aina joutuu tekee pakosarjan laipan uuden. ![]() Onpahan touhua.
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Tänää saatu suuri askel eteenpäin.
Aamusella menin tallille, ja aloin alustavasti suunnisttelee keskikokosen ahtimen asennusta. Ja kuinka ollakkaa, ahdin oli parissaki osassa. Pakopuolelle piti vaihtaa laippa, kun en jaksanu tehä pakosarjaa uusiks. samalla sai pulteille enempi tilaa... Painepuolen kanssa lähin käymää sorvin ääressä. Siinä kun oli alunperin ollu pantakiinnitys imuletkuu, niin se piti saada poies. Ja tadaa: Ja tietysti piti heti heittää käyntii, ja kokeilla miten se hönkii. Vihelteli sen verta ilosesti, että oli pakko lähtee testailee kun ei mitää erikoista näkyny. Testiajo oli erittäin positiivinen, mut vielä vähän lisää syöttöä ja muuta hienosäätöä... ![]() Btw, nyt jo jakso kulkee kutosella. ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#11
|
||||
|
||||
![]()
hyvä että joskus onnistaa !
![]() ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]()
juu -peukku- täältäkin
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaa noi turbon öljyletkut teettää kunnolliset jossain hydrauliliikkeessä , ainakaan paineputki ei tuu oleen pitkäikänen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty nuffield universal four | hj | O/M/V Muut | 0 | 18.11.2010 19:27 |
Speed Motor Circus | lantikka | Tapahtumat | 29 | 12.04.2010 19:33 |
Blower motor | MakeO | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2005 15:10 |
Shift motor? | Moparmies | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.08.2005 21:08 |
CANAL MOTOR | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.06.2004 22:09 |