![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Omassa sovelluksessa vinssi on suoraan Rangen voimanulosotossa taaksepäin (ns. läpivetävä malli). Vinssi on vakio. Rangen vaihteiston välitykset: Main gearbox LT95 4. suora 3. 1.51:1 2. 2.45:1 1. 4.07:1 Yleensä vinssatessa tulee käytettyä kakkosvaihdetta jos lujassa niin ykköstä (HJ60 suossa ![]() Susukit kakkosella ja kolmosella pikku kaasulla ja vaijerin sisään kelaus nelosella 2-3000rpm Koneessa voimaa alle 100kw ja voima vinssille tulee moottorilta suoraan vain päävaihteiston kautta. tyhjäkäynnin tehoja ei tiedossa.
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2L-t kierrokset? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.05.2006 04:23 |
dieselin kierrokset! | battis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 24.05.2006 20:36 |
kierrokset jumii | vesku.r | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.08.2005 20:54 |
Kierrokset? | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 19.05.2003 07:44 | |
Ulosoton kierrokset | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.04.2003 11:20 |