Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.10.2011, 02:59
Aaltonen:n Avatar
Aaltonen Aaltonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.09.10
Sijainti: Karuna
Viestit: 344
Perusasetus

noihan on selkeesti lentsikan jarru raidat

  #2  
Vanha 02.10.2011, 07:47
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

osaakko joku oikeesti sanoo mitä nuo on?
__________________
! Because earth aint not flat !
  #3  
Vanha 02.10.2011, 08:09
sami_k:n Avatar
sami_k sami_k ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 11.04.06
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 1.245
Perusasetus

paska raita tuulilasissa
  #4  
Vanha 02.10.2011, 08:22
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

ai jos se hävii välillä!
__________________
! Because earth aint not flat !
  #5  
Vanha 02.10.2011, 09:10
JJo:n Avatar
JJo JJo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 21.07.10
Sijainti: Tampere
Viestit: 547
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
ei saanu parempaa kuvaa, mutta mitä nuo "varjostumat" on tänään ku lähettiin raisiosta ni kysyin muilta, että harittaako mun silmät vai näkeekö muutkin nuo. ja oudosti se välillä hävis ja het perään näky uudestaan
Tuuluilasin pyyhkijät näkyy, ei näy, näkyy, ei näy... jne.

Ja jos totta puhutaan:
  • Tuuli.
  • Aurinkotuulet ja niiden aiheuttamat häiriöt otsoonikerroksessa yms
  • jonku ufon pakokaasuvana (Unknown Flying Objet = tunnistamaton lentävä esine)
  • ihan mitä vaan, emmätiiä

Ilmatieteenlaitos vois olla oikea paikka kysyä tuota asiaa.
__________________
-JJo
___________________________________
-MMC-

Viimeksi muokannut JJo : 02.10.2011 09:12 Perustelu: Limatieteenlaitos
  #6  
Vanha 02.10.2011, 20:32
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Katulampputolpan varjoja tuulilasissa?
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
  #7  
Vanha 02.10.2011, 21:32
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

varjostuma pysy paikallaan eli välillä näky tuulilasista ja välillä sivulasista.
ja näytti silta, että olis lähteny maasta ylöspäin, ois kiva oikeasti tietää mikä se oli
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
däm Däm dämdädädäädä Part 2 Repro Linkit 8 27.08.2005 15:25
Kaiken maailman kuva-arvoitukset part2... veejii Chit-Chat 11 26.08.2005 09:59
Part numbers Mäddi Vuosimallit 1984-1996 2 14.01.2004 22:07
Which part of PetriSimolin.COM you use? Lars This And That 5 24.07.2003 09:34


Sivu luotu: 18:14 (GMT +2).