![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
noihan on selkeesti lentsikan jarru raidat
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
paska raita tuulilasissa
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
näkyy, ei näy, näkyy, ei näy... jne.Ja jos totta puhutaan:
Ilmatieteenlaitos vois olla oikea paikka kysyä tuota asiaa.
__________________
-JJo ___________________________________ -MMC- Viimeksi muokannut JJo : 02.10.2011 09:12 Perustelu: Limatieteenlaitos |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Katulampputolpan varjoja tuulilasissa?
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
varjostuma pysy paikallaan eli välillä näky tuulilasista ja välillä sivulasista.
ja näytti silta, että olis lähteny maasta ylöspäin, ois kiva oikeasti tietää mikä se oli
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| däm Däm dämdädädäädä Part 2 | Repro | Linkit | 8 | 27.08.2005 15:25 |
| Kaiken maailman kuva-arvoitukset part2... | veejii | Chit-Chat | 11 | 26.08.2005 09:59 |
| Part numbers | Mäddi | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 14.01.2004 22:07 |
| Which part of PetriSimolin.COM you use? | Lars | This And That | 5 | 24.07.2003 09:34 |