![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja niissä on kanssa taipumuksia tuohon kasteluun. En ole aivan varma mutta eikös joku laki edellytä työnantajaa hankkimaan noita kenkiä 2/vuosi? Vai meneekö se vain tarpeen mukaan.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
EDIT: joissain työehtosopimuksissa saattaa olla asiasta jotain sovittu, eli juurikin tuo kahdet kengät/vuosi.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Työnantaja hiukan. Meikäläinen ollu nytten viimevuoden työharjoittelun (palkaton 2kk) koko kesän töissä (palkallista), ja nytten oon koulun lomassa 3 päivää viikossa töissä(palkallista) ja 2 koulussa. Mutta nyt kun alkaa työharjoittelu niin työnantajahan ottaa palkan POIS
. Eihän työnantajan ole sitä pakko maksaa mutta mielestäni olisi tässä tilanteesa ihan kohtuullista ja olisin tyytyväinen hiukan pienempäänkin palkkaan ettei tarvitsisi edes täyttä S-ryhmän palkkaa maksaa mutta EI. Eikä ole tähän mennessä esittänyt yhtään järkevää syytä sille miksi näin toimii, mutta kun ei ole pako maksaa niin ei sitte! Enkä todellakaan haluaisi ainakaan firmaa vaihtaa kun työporukka on niin hyvä ja eipä tuota palkkaa taida muualtakaan saada. Kait se on vaan nieltävä...
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Luulis että tuohon sais molempia miellyttävän ratkaisun. Niin mitä "nielet"?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
No en mie mitään niele mut jotain muuta tarjota
![]() Että kait se pitäs olla tyytyväinen siihen että on yleensä saanu harjottelu paikan. Vois kait sitä koittaa vielä keskustella asiasta, mutta kun ei ole pakko maksaa ja ollaan kuitenkin urakka hommissa niin ainahan se on omaan taskuun plussaa kun pitää ilmasta miestä siellä .Niin konjakit aattelin tarjoilla mitä te oikeen kuvittelitta ![]() ![]() Ja sitte jostain kumman syystä on noussu karmea pajero kuume, mistä lie seki tullu eikä helpota
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
3 oikein + lisänumero
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
työnantaja hommaa kyllä uudet mutta ei se poista silti vitutusta siitä kun oot sukka märkänä... ja näin yövuorossa saat olla useamman päivän sukka märkänä kun ne mun haluamat ruotttalaiset kengät on varastomiehellä lukkojen takana. lastujen päällä kävelemättömyys ei onnistu noilla pikkukoneilla millä työni teen... |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Löin vasaralla sormeen.
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Niin varmaan Sua muttei Mua....
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Ens kerralla lyö hiljempaa ni sattuu vähemmän
__________________
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... |
|
#12
|
||||
|
||||
|
sovittiin yhden tyypin kanssa kaupat,, ja kun piti ottaa yhteyttä niin kappas kappas puhelin on kiinni..
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
se on varmaan niitä samoja tyyppejä mitä on vuosien mittaan kadonnut monta automaatilta rahaa hakiessaan...
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Se kun ei saa koskaan mitään aikaseksi, perjantaina alottaa päivällä juopottelun ja lopettaa sunnuntai-aamuna. Maanantai ja tiistai rapulassa.. Suomeksi sanottuna alkanu tuo ölsä maistuun vähän turhanki hyvin muttaku ei ossaa olla iliman..
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Enduroa olin myymässä, kaveri soitteli kilometrin päästä lisää ajo-ohjeita, mutta eipäs koskaan perille tullut eikä puhelimeen vastannut. Pari-kol viikkoa tästä tapahtumasta.. |
|
#16
|
||||
|
||||
|
Mersun mottien puute... :/
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Vituttaa Helsingin Rakennusvalvontavirasto niin maan perkeleesti!
![]() Ensin niillä vitun apinoilla kestää melkein 5kk käsitellä rakennuslupahakemus (luvattiin 8vko:ssa). Kun kysyin aikanaan lupakuvat kourassa arviota luvan hinnasta että osaa budjetoida siihen rahat, niin kertoivat 1500-2000€. Tänään tullessa laskussa 4400€ ja rapiat.. ei ihan täsmännyt. Laskussa tuplaveloituksia tietyistä asioista, kaikenlaisia ihmeellisykksiä (kuten veloitetaan erillisestä rakennuksesta kaikki kulut, vaikka ko. "rakennus" on kiinteä osa asuintaloa ilman omaa rakennustunnusta..).. Ei helvetti, ei pysty ymmärtämään. Onneks nää laskut voi riitauttaa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
| Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |