![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
nelos koneessa se on joo vähän ahtaampi väli mutta kai ne jotkut öljynsuodattimen kanssa on tehny, taka kannen saa jotenki ku 7mm räikkälenkin ja sopivan torxin kanssa näplää.. mut ei öljynsuodatin ole ku 4:llä kiinni ja helpottuu huomattavasti samalla voi vaihtaa suodattimen ja putsata sen jalan pohjan
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei kai tästä enää voi mitää poistaa?? Vai tynnyrijoustot... pitää kokeilla, kunhan saa koneen käymää. Nyt puuttuu vain ahtoputket, mutta missä mutkat viipyy!? ![]() Lainaus:
Sen verran on tilaa... Mitähän noista nupukoista voi säätää? Joo, ja on toi jalka neljällä kiinni, mut niistä kolme on ihan persepaikassa. ![]() Suunnittelin, jos olis ton kannen sais tavalla tahi toisella pois, ni laittais talttapäisten pulttien tilalle kuusiokolot... No taistellaa nyt noin.
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Enpäs huomannutkaan että olit jo ottanu puskurin pois.
Omaa 411 moggia kokeilin rampilla ja kyllä se melkein tynnyrin päälle olis noussut, vekotin oli jo sen verran mutkalla että kytkinpolin jäi jumiin ja ei päässyt enää eteenpäin. Takapää ei ollut vielä edes kuormajousella. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
toi pumppu näyttää kyl aika paljo erinäköseltä ku uudempi sarja joku viisaampi varmaan osais neuvoo
en kyllä enää oo varma päteekö samat vinkit tuohon pumppuun kun näyttäs että tossa on noi säädöt ulkopuolella varmaan tuosta alemmasta säädetään syöttöö ja ylemmästä tyhjäkäyntiä...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
joo toi on toi vanhanmallinen pumppu misä on oma öljytilansa. siit punasesta korkista laitetaan öljyä sinne syöttöpumppuun ja kuulemma on aika laaki ja vainaa jos ajelee tyhjänä.. entie.. mut tosta vanhasta pumpusta en myöskään tiä miten syötöt säätyy. tohon lohkoon saa vaihdettua kyllä sen uudenmmanmallisen paremman pumpun mut se vaatii jotain muutoksia...
mersufoorumilta tai mese.fi varmaan löytyis juttuja
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
|
#6
|
||||
|
||||
|
niin nois tonmallin koneissa on käytetty kolmea erillaista pumppua ja se loppupään bossilainen on paras
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
|
#7
|
||||
|
||||
|
vahvasti epäilisin tuon alemman vaikuttavan syöttöön, tai ainakin sen sijainti osuu hyvin hollille, tuohon kaasuvipuun ja sammuttimeen nähden...
eikun googlaamaan ![]() EDIT: vedäpä kurillas (omalla vastuullas) sitä alempaa kierros tai kaks aukipäin... (pidä lukua kuitenkin alkup. asemista) ja katto mitä tapahtuu ;D voin toki koittaa tuos omassakin, mut menee ens viikkoon ainakin...
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 27.09.2011 20:03 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty nuffield universal four | hj | O/M/V Muut | 0 | 18.11.2010 19:27 |
| Speed Motor Circus | lantikka | Tapahtumat | 29 | 12.04.2010 19:33 |
| Blower motor | MakeO | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2005 15:10 |
| Shift motor? | Moparmies | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.08.2005 21:08 |
| CANAL MOTOR | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.06.2004 22:09 |