![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#20
|
|||
|
|||
|
Yritin joskus ilmoittautua HS-luokkaan Land Powerilla muutamissa kisoissa.
Vaikka mulla ei ollut meriittia, vaan autolla jottain mainetta. ![]() Nauroivat paskasen naurun ja uhkasivat olla ottamatta kisaan ollenkaan. Ajattelin menna mukaan ja olla tyytyvainen, etta saa ajaa ja on porukoita, jotka jaksaa tehda naita juttuja! ![]() Terv Jyty |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| kilpailut syyskuussa? | Nutti | Tapahtumat | 8 | 23.08.2008 22:40 |
| Offroad-trial kilpailut yleisön kantilta | Mylppy | Chit-Chat | 18 | 20.06.2006 22:20 |
| Offroad Trial kilpailut Bratronicessa Tsekissä | Donut | Tapahtumat | 7 | 17.05.2006 08:47 |
| Juhannuspäivän kilpailut ja safari | myllis | Tapahtumat | 3 | 01.06.2005 16:44 |
| KESÄN KILPAILUT????? | OlkaTappi | Tapahtumat | 5 | 09.04.2005 11:10 |