![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ja poliisit pongas mut katsatamattomalla ja liikenteestä poistetulla KC:llä. Koneet kuulemma tiltas kun laittoi rekkarin tietokantaan kaikkea kun löytyi Kyseessä oli kylläkin katsatus reissu
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kuule Petri, on toi sen näkönen viritys liikenteessä että vaikka en ole poliisi niin silti olisin ajatellu että toi pois liikenteestä, ja nopeesti...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kuvia? ( En osaa laittaa hymiöitä...)
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tuloo mutta maanataina saa vasta jarrurummun takaisin oli soikhiopää
|
|
#6
|
||||
|
||||
Vihree Hootsii
Eli Kuopista etelään bonkattu Jame80 hoojiillä... pyyhkästiin ohi paskasella autolla... koitin nostatella räpylää...
|
|
#7
|
|||
|
|||
bongattu bertta
Könytessä himaan edellisyönä joskus vähän ennen puoltayötä tuli Matinkylästäpäin kehä kakkosen alkua kohti hieno sodanvihree Bertta-kaunokki, jonka renkaat laulo Jeepissä soivan musan yli. En nyt osaa tunnistaa oliko BJ-40 vai 42, mutta sangen hieno oli.
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |