Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.09.2011, 22:23
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Ja poliisit pongas mut katsatamattomalla ja liikenteestä poistetulla KC:llä. Koneet kuulemma tiltas kun laittoi rekkarin tietokantaan kaikkea kun löytyi



Kyseessä oli kylläkin katsatus reissu

  #2  
Vanha 23.09.2011, 22:33
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.657
Perusasetus

Kuule Petri, on toi sen näkönen viritys liikenteessä että vaikka en ole poliisi niin silti olisin ajatellu että toi pois liikenteestä, ja nopeesti...
  #3  
Vanha 23.09.2011, 22:43
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Kuule Petri, on toi sen näkönen viritys liikenteessä että vaikka en ole poliisi niin silti olisin ajatellu että toi pois liikenteestä, ja nopeesti...
Nii i mutta nyt se vasta on erikoisen näköinen maralletuin lokasuojien kans että
  #4  
Vanha 23.09.2011, 22:49
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.657
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joker Näytä viesti
Nii i mutta nyt se vasta on erikoisen näköinen maralletuin lokasuojien kans että
Kuvia? ( En osaa laittaa hymiöitä...)
  #5  
Vanha 23.09.2011, 23:02
joker:n Avatar
joker joker ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 11.11.04
Sijainti: Kuortane, Finland.
Viestit: 1.785
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Kuvia? ( En osaa laittaa hymiöitä...)
Tuloo mutta maanataina saa vasta jarrurummun takaisin oli soikhiopää
  #6  
Vanha 25.09.2011, 17:49
metsienmies:n Avatar
metsienmies metsienmies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.05.09
Sijainti: Suonenjoki, muaseutu.
Viestit: 1.232
Perusasetus

Vihree Hootsii


Eli Kuopista etelään bonkattu Jame80 hoojiillä... pyyhkästiin ohi paskasella autolla... koitin nostatella räpylää...
  #7  
Vanha 25.09.2011, 18:08
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

bongattu bertta


Könytessä himaan edellisyönä joskus vähän ennen puoltayötä tuli Matinkylästäpäin kehä kakkosen alkua kohti hieno sodanvihree Bertta-kaunokki, jonka renkaat laulo Jeepissä soivan musan yli. En nyt osaa tunnistaa oliko BJ-40 vai 42, mutta sangen hieno oli.
Viestiketju on lukittu

Luokat
bongauksia


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA tapsa4x4 Chit-Chat 71 01.10.2013 20:05
bongauksia Chit-Chat 6 06.11.2005 17:46


Sivu luotu: 09:11 (GMT +2).