![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
onkos joku tulossa nyt sunnuntaina 25pvä ajamaan vois tulla tolla omalla hirmulla koittamaan..
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
et tulossa olisin ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
Mä oon kans tulossa.
Sellanen huomio nyt, kun on tuo ralliharjotus samaan aikaan, että olisi erittäin suotavaa olla paikalla ennen tapahtuman alkua (klo 11.00), sillä ajoalue jää ralliradan sisäpuolelle. Varmaan käytännössä onnistuu välistä puikahtaminenkin, mutta vaatii jo jonkinlaista koordinointia, ettei tapahdu vahinkoa - tai edes sitä turhaa säikähdystä.
|
|
|
|||
|
|||
|
mites helposti sieltä rallirinkulan keskeltä pääsee pujahtamaan poies kun ei kuitenkaan ehdi mitään mahottoman montaa tuntia rymyämään
|
|
|
|||
|
|||
|
Just näin Superlon. Itse olen tulossa kanssa paikalle ainakin porttivahdiksi ja koordinaattoriksi ralli/offi autot ettei tule vahinkoja. Samalla siitä huutelen hinureita jos tarvis ja halukkaita. Paikallinen ralli taas lähestyy niin rallipelejä on varmaan testaamassa.
|
|
|
|||
|
|||
|
koskas portit aukenevat ja onkos offi varikko käytös
|
|||
|
|||
|
Varmaan jo klo 10 ollaan paikalla. Offivarikko toimii kilpuri varikkona ja lätö/maali paikkana mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Trailerit viedään mutakaukalon reunalla olevalle parkkialueelle.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tossa pieniä koosteita sunnuntain ajeluista. Tän viikon lauantainahan olis nyt ne trial-kisat ja sunnuntaina taas normi ajopäivä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Offroad: Oriveden seutu | milsim | Tapahtumat | 50 | 05.04.2016 22:06 |
| Salon seutu&ympäristö | vexxi | Tapahtumat | 992 | 23.08.2012 06:15 |
| Kyytiä tarviis pk-seutu (tai MLÄ) - Turun suunta | pee | Chit-Chat | 0 | 27.11.2008 21:27 |
| Jyväskylän seutu 6.8 Sunnuntai | rairai | Tapahtumat | 3 | 08.08.2006 15:25 |
| Porin seutu? | Ahis | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 24.11.2005 21:02 |