![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() No kyllä mun mielestä Kulmakorpikin olis ihan mestapaikka niitä kisoja järkätä, siellähän mä perkeles ekan kerran lajiin kosketuksenki sain ( märkäkorvakatsojana )
|
|||
|
|||
![]() BuhahaaLainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja asiaankin. Kulmakorven kohdallahan oli jotain huhua trial kisan järjestämisestä, mutta TapUa porukoissa ei tainnu olla enään talkoo henkeä entisen ajan malliin ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Itä-Helsingin UA on vielä kanssa olemassa ja saattaisi olla vaikka halukkuuttakin kisan tekemiseen.Sitä en tiedä kuinka monta lisenssin haltijaa on kisan värkkäämiseen.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Onks ajoaluetta vielä jäljellä vai?? Lisenssi apuahan on saatavilla kuulemma Mad Moose Racingin porukoista.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kaikki alla oleva ja kirjoitettu on vain ja ainoastaan mun fiiliksiä, mielipiteitä ja näkemyksiä. Mad Moose racing ei ole pakosti samaa mieltä… Ja pahoittelen heti tekstin epäloogisuutta, aika rankka viikonloppu takana...
Itse kannatan epävirallista sarjaa, eli seurojen välisiä kisoja. Tämä vaihtoehto todennäköisesti tuo enemmän kilpailijoita yksittäisiin kisoihin, koska kertalisenssimahdollisuus on tällöin olemassa. Ja kuskit jotka haluavat ajaa vain yksittäisiä kisoja lähellä asuinaluettaan, pystyvät osallistumaan pienemmällä kustannuksella. Kuitenkin JOS kaikki kisat jotka näin tehdään, noudattavat samoja sääntöjä (eli AKK:n olemassa olevat säännöt) pystytään laskemaan loppupisteet yhteen ja ”kruunamaan” mestarit joka luokassa. Pistelasku vaan pitää päättää ennen kun eka kisa on, eli kuinka monelle jaetaan pisteitä ja miten. Pystit voitaisiin hoitaa esim. että tilataan kauden päätteeksi ne pokalit ja summa jaetaan kisajärjestäjien kesken. Jarski nosti erittäin tärkeän asian esille, eli toimitsijoiden ja kilpailunjärjestäjien vähyyden tässä maassa. Samat naamat pyörii vuodesta toiseen samoissa tehtävissä. Miten ja millä tavalla saataisiin aktivoitua uusia ihmisiä, se on sitten kokonaan toisen topicin aihe. Mutta näihin 2012 trialeihin tarvittaisiin ihmisiä jotka sitten suostuvat (mun mielestä haluavat ei kuvasta nykytilannetta) kiertämään auttamassa muissakin kuin oman seuran järjestämissä kisoissa. Itse olen valmis jos vaan työ antaa myöten, mutta kun on se 10 vapaata viikonloppua/vuosi, en pysty lupaamaan vielä yhtään mitään. Mitä sitten tulee mun kykyyn/halukkuuteen/mahdollisuuksiin järjestää kisa ensi vuonna niin… Asia jonka ehkä haluaisin tehdä ihan vaan rakkaudesta lajiin. Ideoita ja ajatuksia mulla on ja paljon, aika vaan kun on rajallinen. Viimeiset 5 vuotta olen näitä vääntänyt 2-3 kpl joka vuosi ja ei siinä mitään, paljon olen saanut ja paljon tämä laji on mulle antanut. Nyt sitten tuli taas tuo mahdollisuus järjestääkin Suomessa Formula Offroadin kansainvälinen kisa. Tämänhän ei pitänyt olla mahdollista, mutta kun elämä on ihmeellistä ja asiat muuttuvat joskus sekunnin sadasosassa. Tämä kisa olisi sitten kesäkuussa, eli sitä olisi pakko alkaa tekemään välittömästi Stadion Trialin jälkeen. Sen kokoluokan kisaa kun ei tehdä kuukaudessa tai kahdessa… Sitten tulee kyselyjä Nordic Trialista, eli Pohjoismaiden mestaruuskisasta, milloin, missä, mitämitämitä… Mulla oli tuossa keväällä ideaa ja yritystä järkätä tuo kisa Suomen Jamboreen yhteyteen, mutta kun tän vuoden Foff:n ennakkotyöt ei mennytkään kuin elokuvissa, se jäi sitten taka-alalle. Edelleen ajatus ei ole mahdotonta toteuttaa… Tärkein kysymys vaan on Nordicin suhteen, missä ja kuka tekee. Jos mua tarvitaan jollain tasolla apuun muutenkin kuin vaan kilpailun aikana, se kisa ei saa olla lähellä Foffia. Tämä kisahan olisi muuten helppo ympätä osaksi tuota epävirallista Trial-sarjaa, lasketaan vaan kahdet pisteet… Mad Moosella taitaa olla suurin kysymys oman trialin kanssa kisa-alueen puute. Sipoon alue on nykyisin tasainen asvalttipläntti. Ja kuitenkin kun tätä harrastustoimintana tehdään, olisi sen alueen sijaittava kohtalaisen lähellä etelä-suomea. Pelkät ajoajat alueelle jos se sijaitsee pitkällä haittaa ihan varmasti kisan tekemistä. Tässä nyt joitain pieniä ajatuksia mun melkein selvästä päästä. Noi kisareissut, niin hauskoja kun ne onkin, ovat aika väsyttäviä. Eli palaan asiaan heti kun aivot on palanneet länsinaapurista mun korvien väliin. |
|
||||
|
||||
![]()
Ajoalue on ollut jo vuosia murskeena,eikä toista ole tiedossa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
maailmanloppu 2012 | HV | Chit-Chat | 5 | 18.01.2009 14:30 |
TRIAL KISAT 2008 | Tapahtumat | 0 | 25.09.2007 10:28 | |
Trial CUP kisat kaudelle 2007???? | Jare | Tapahtumat | 13 | 25.11.2006 11:20 |
trial-kisat | Tapahtumat | 3 | 17.10.2003 18:30 | |
Tallinnan Laululavan trial -kisat 15.2.2003 | imported_offroadjouni | Tapahtumat | 0 | 15.01.2003 19:03 |