Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 16.03.2004, 11:09
kharju:n Avatar
kharju kharju ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 27.10.03
Sijainti: Kauhava, Finland.
Viestit: 560
Perusasetus

Pajerosta kannattaa kattella ic malli, on voimaa vähäsen enempi. Vääntöä jää kaipaamaan ainakin metsän siimeksessä. Ja mielummin sellanen missä on kierrejouset takana. Vaihdelaatikko on ilmeisesti vahvempaa mallia -89 ja uudemmis, jos kattelet vanhempaa niin 300tkm kohdalla pitäis olla jo remontti tehtynä. Kone kestää pajerossa kyllä, jos vaan öljyt ja suodattimet on vaihdettu aina ajallaan (Omalla 2,5 td:llä ajettu 430 000 eikä savuta/syö öljyä). kulutus pyörii 11-15 l/100km riippuen suuresti kaasuläpän asennosta ja metsä/tie suhteesta. Mamman ajolla ei varmaan vie kymmentäkään. Dieseli vero on 1,675 e/päivä ja perusvero 0,26 e/päivä, eli veroa tulee vuodelle 706,28 e. Taitaa kyllä olla ic malli vähän painavampi... Ruostuminen on mun mielestä enemmän kiinni edellisen(/sten) omistajien huolenpidosta kuin automerkistä/mallista.

-Pajerolla metsään ja Zetorilla pois-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Napero mettäkelposeks? tdic-racer Maasturiprojektit 24 04.02.2007 17:03
napero vs rocky Tekniikka & Jutustelu 29 07.01.2006 18:26
Mitsusipsi Napero Tekniikka & Jutustelu 11 29.11.2005 12:24
M/V: Napero TD IC -90 7h O/M/V Muut 3 11.02.2005 09:13
Napero Borg Tekniikka & Jutustelu 0 03.09.2003 17:35


Sivu luotu: 12:21 (GMT +2).