![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Eiköhän HS:ään tulla ainakin yksi kisa koittamaan. Jos tuntuu että auto kestää sekä suunnistuksen että trialin niin kiinnostais kyllä ajaa useampikin kisa. Tän vuoden kumpikin trial osuu huonoon aikaan joten ensikosketus trialiin kuskin penkiltä jää ensi vuoteen.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suunnistuskisat 2012? | Jare | Tapahtumat | 20 | 17.11.2011 18:27 |
| moottoriteille90km/h rajoitus 2012? | toyota4x4 | Chit-Chat | 13 | 28.09.2010 17:50 |
| maailmanloppu 2012 | HV | Chit-Chat | 5 | 18.01.2009 14:30 |
| EUROTRIAL 2006 kilpailijoita??? | Jare | Tapahtumat | 3 | 22.06.2006 19:33 |
| 2005 Trial sarjaan kilpailijoita? | Racingrabbit | Chit-Chat | 16 | 02.03.2005 06:50 |