![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
niin ja jäi sanomatta että kuorma-auton 10 litrainen painesäiliö maksoi uutena minulle 45 e. mahlamäeltä oli jotain kaveri alennuksia
|
|
|
||||
|
||||
|
noita kysiä kahtelin että ei ottas kiinni kun olin lukeku just tuota että oli ottanu kiinni. mutta eipähän tuota tiiä miten käy.. vielä letkut ja kaikki muut niin pääsis testimään. Koko päivä meni turatessa tuon etupään kanssa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Semmonen paineilma systeemi värkättiin vänkärin penkin taa
|
|
|
||||
|
||||
|
Heräs tässä semmonen ajatus että voiskohan olla ennakossa vähän säätämistä kun se kylmänä ei oikeen meinaa lähtee käyntiin ja sitten kun lähtee niin pyörii hetken epätasaisesti ja työntää sitä savua ihan älyttömästi, mutta sitten ei lämpösenä enää mitään ongelmia.
Muitakin ideoita ja vinkkejä otetaan vastaan. Eikä ole vaikutusta silläkään vaikka lohkolämmittimellä lämittää konetta ensin. (hehkut ehjät, suuttimet huollettu)
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla kans samoja oireita. Yksi hehku oli mykkänä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
ennakko on muistaakseni nyt jotain 0.95 ja noilla ennakon säätö jutuilla on heitetty veslintua mitkä siellä pumpunkylessä on
|
|
|
||||
|
||||
|
Paljonko on ohjearvo? Miksi ne on karsittu pois siitä,nuo on ainakin volkkareissa ihan huippuja keksintöjä kun laittaa kylmästä käyntiin niin ei tarvi kuunnella sitä rykimistä ja huonoa käyntiä kuten japseissa joissa ei tuota ole,tai jos on niin joku toimimaton automatiikka tehty siihen.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
| Purkki-UAZin ehostusta | tommy_Z | Maasturiprojektit | 18 | 06.01.2010 14:25 |