![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
KULMAKORPI OFFROAD PARK!Hieno juttu että taas pääsee ajamaan. Itse olen tosin tuolloin EXTREME CAR SHOWSSA. Kuntunlandiassakin näyttää olevan samaan aikaa äksöniä. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 16.09.2011 12:08 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Nyt olis auto kunnossa mutta kuski on viikonlopun reissussa - jää siis ajot taas väliin.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tulossa
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#4
|
|||
|
|||
|
rauhalliselta vaikuttaa ilmoittautumisten suhteen, 1 vrk aikaa joten pikimmiten ilmoittautumisia tulemaan jotta ajopäivä varmistuu
t. Kulmakorpi Off Road Park |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tulossa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tulossa piiiiiitkän tauon jälkeen hieman keskeneräisellä autolla. Mut ajetaan sillee nätisti nii ku mä aina
Mikäli mun tekstari ilmo kelpaa ku jostain syystä en pääse sivuille???
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ilmoittautumisia tullut sen verran että ajopäivä järjestetään normaalisti. Lauantaiksi luvassa pilvipoutaa joten ilmojen pitäisi olla taas loistavat ajamisen sekä katselun kannalta eli tervetuloa lauantaina Kulmaan
t. Kulmakorpi Off Road Park ps. tekstari ilmoittautuminen huomioidaan siinä kuin e-mailikin |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Hienoa että pääsee ajamaan!
![]() Ilmaantuikin lauantaiksi töitä, mutta onneksi vasta vähän kolmen jälkeen tarttee mennä niin ehdin tulla pyörähtämään jonkun sortin session. Koitahan tulla heti kympiks niin voisi ajella jotain samoja reittejä.. Kai sulla vielä on Jeeppi?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KULMAKORVESSA AJELLAAN 13.8. KLO 10 ALKAEN | Kulmakorpi | Tapahtumat | 6 | 10.08.2011 20:27 |
| KULMAKORVESSA AJELLAAN 7.5. KLO 10 ALKAEN | Kulmakorpi | Tapahtumat | 18 | 05.05.2011 20:01 |
| KULMAKORVESSA AJELLAAN 9.4. KLO 10 ALKAEN | Kulmakorpi | Tapahtumat | 42 | 12.04.2011 20:35 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ 12.3. KLO 10 ALKAEN | Kulmakorpi | Tapahtumat | 32 | 16.03.2011 21:38 |
| KULMAKORVESSA AJELLAAN 26.2. KLO 10 ALKAEN | Kulmakorpi | Tapahtumat | 7 | 26.02.2011 22:35 |