![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tänään duunailin rungon toiselle kyljelle tuollaisen mainos paneelin. Täytyy ottaa ulkona vähän parempia scale-kuvia kunhan vain kelit sallii... Vielä toiselle puolelle sama homma, ja sitten täytyykin alkaa suunnittelemaan kallistuksen vakaajia...
__________________
-Pauli- |
|
#2
|
|||
|
|||
|
hieno on laite, onkos haudankaivaja edistynyt yhtään?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hyvin vähäisesti on edistystä valitettavasti tapahtunut muiden kiireiden ja puuhien takia...
![]() Uusi ohjaussysteemi on kyllä suunnitteilla, kun auton lopullista korkeutta ei nyt erinäisistä syistä saa ihan tavoitellun matalaksi, joten tuolla alkuperäisellä ohjauksella bumpsteeriä tulee aivan liikaa koska ohjausvartta ei saa mitenkään tarpeeksi vaateriin. Mutta tästä uudemmasta virityksestä tulee kuvia heti kun on jotain muutakin kuvattavaa kuin mielikuvia! ![]() Kardaanit on sentään tullut hommattua, ja sopivien moottoripukkien ansiosta moottorikin on nyt paikoillaa. Pakokäyrän sahasin keskeltä poikki, ja siihen pitäisi tehdä jatkoa jollain letkulla että riittää pillille asti. Varmaan tehoa vähän vie tuo pakokäyrän modaaminen, mutta sille ei voi mitään... Pitäisi se laittaa kuitenkin kuntoon niin pääsisi sisään ajamaan tyhjäkäynnillä muutaman tankillisen tuota moottoria..
__________________
-Pauli- |
|
#4
|
||||
|
||||
|
No niin, tulipas pitkästä aikaa hyvin pienimuotoisesti tätäkin värkättyä tallin siivouksen ohessa! Sain vihdoin tehtyä toisellekin puolelle runkoa mainostarrapanelin, sekä viriteltyä letkun pätkän jatkoksi pakokäyrän puolikkaiden väliin.
![]() Täytyy kyllä jossain vaiheessa korvata tuo letku jollain vähän vähemmän järeällä pätkällä, mutta tuo saa nyt toistaiseksi kelvata... Mainokset paikoillaan. Vähän piti vielä leikkiä joustattelua, kun tajusin etten ollut koskaan vielä joustoja kokeillut. Tosin aikanaan joustoja rajoitetaan liinoilla vielä huomattavasti, ja kallistuksen vakaajatkin puuttuvat...
__________________
-Pauli- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tästä tuli kyllä hieno!
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lamppujen paikalle punaiset ledit? Ahkerat ebay-kiinalaiset tuo ne sun postilaatikkoon parilla eurolla.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Mutta niiden asentamiseen on vielä aikaa...
__________________
-Pauli- |
![]() |
| Luokat |
| 1:8, grave digger, monster truck, monsteri, rc |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| I Spit on Your Grave (2010) [elokuva] | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 2 | 11.03.2011 11:12 |
| Mud Digger | Repro | Maasturiprojektit | 31 | 12.01.2011 22:26 |
| Brave digger | panzer | Maasturiprojektit | 23 | 24.02.2010 21:54 |