![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() miten xj tankin johdot on kytketty? oranssi ja musta ilmeisesti bensapumpulle, mutta anturin yhden johdon sijaan uudessa anturissa on kaksi?
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tulipa kytkentäkaaviota luettua ja totesin, että meneehän siltä IGN-piuhalta tieto ECUllekin. Onneks vanha johto on vielä paikoillaan... Tarvii tuupata takas ja tarkkailla tilannetta. Kyllä taas tuntee olonsa tyhmäks...
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ihan toisella tapaa vastaa avaimen vääntöön, kun autokin tietää, että kuski haluaa liikkeelle... Tee ensin mieti sitten, osuu taas omaan nilkkaan...
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ZJ tankkia käytettäessä (laipalta tulee neljä johtoa) laitetaan siis musta ja musta-violetti yhteen, loput väri väriin ![]()
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#5
|
||||
|
||||
![]() Vetoakselit / ristikot
No nyt se sitten kävi, eli kuskin puolelta vetari p**kana. Aattelin ettei näin pitäis kovin helposti käydä 31" renkailla ja ilman lukkoa, mutta niin vaan napsahti semmosessa jyrkässä kallioportaassa kun yritti pienellä vauhdilla saada etusen nytkähtämään portaan päälle.
Kumpi tossa yleensä on muna ja kumpi kana, eli käykö niin että ensin hajoo ristikko ja sit vetarin päät vai toisin päin? Onko jonkun valmistajan ristikot kestävämpiä tai jotkut ihan p:stä? Jenkkipalstoilla jossain kehuttiin näitä: Spicer 5-760x. Onko kokemuksia? Ristikko oli vaihdettu pari viikkoa aikasemmin uuteen kun vanha oli väljä. Jos asiasta jotain positiivista hakee, niin olipahan helppo purkaa hajonnut vetarin sisempi osa pois maastossa kun pultit aukes kivuttomasti. Ja sit takavedolla kotiin kun pääsi toisten suosiollisella avustuksella metästä tien päälle. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
precisionit ei kestä ainakaan yhtää mitään...
muna kana juttuun sen verran että kyl se ristikon hajoominen taitaa yleisempi vika olla ainakin pienemmillä pyörillä ajaessa. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Joo itellä oli just vaihettu hajonneelle puolelle Precisionin 371 "super strength" ristikko, varmaan siinä sit kävi että ristikko antautu ja samassa rytäkässä hajos vetarin pää...
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Superior vetarit kestää särkeä useita ristikoita eikä vetarit hajoa. Kokemukseen perustuvaa tietoa ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |