![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jos tulee leimapeli niin korinkorotusta ei saa tehdä,johtuen siitä kun kokonaispainoa on liian vähän. Ja mitä itse olen ymmärtänyt niin sukisuki on aika kaatumistautinen eikä korinkorotus asiaa ainakaan paranna.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
ja nyt kun on karkeemmatrenkaat alla niin tee takaakselille traktiobaar
menee muuten jouset poikki unohda se korin korotu jos ei mahdu rengas pyörimään niin laikkakoneella saapi lisätilaa |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ok.Korotus hommat unohdettu.Entäpä jos jouset akselin päälle?!
Huomasin muuten että kytkimen painelaakerihan se siellä ääntää...Nice ![]() Pittää kai laatikko irroittaa ja sitä rataa..onpa vain mukavaa ![]() Tosiaan tässä ihan arkipeliäkin tekemässä että jonnin verran ois normi ajoakin..
__________________
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen ![]() Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen) Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen) Suzuki Sj410 -83 (entinen) Landrover Freelander -98 (Entinen) Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen) |
#4
|
||||
|
||||
![]()
jos on rumpujarrullinen etuakseli niin se soa homma on ihan perseestä, kun ei saa ohjausvarsia oikeen järkevästi kulkemaan ja tietääkseni tohon rumpuakseliin ei saa ees higsteer käikäleitä. muuten soa kyllä ihan toimiva ratkasu
Jos vaihtaa 1,3 koneen ni tarvii 413 tai samurain päälaatikon
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ok.Kiitosta taas vaan.Mietinkin sitä 1,3 konetta tuohon.Ois hiukka kulkevampi edes.
Mutta aikanaan joo.Kerkesin tuossa etupuskimen ja karjaraudan jo käsitellä uusiin maaleihin.. ![]() ![]()
__________________
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen ![]() Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen) Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen) Suzuki Sj410 -83 (entinen) Landrover Freelander -98 (Entinen) Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen) |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tänään haettu keminmaasta Sparcon kuppipenkit.Pysyisi nyt edes vähän paremmin kyydissä
![]() Kiitoksia vaan myyjälle.Hulppean näköne Cherokee siellä oli tallissa mahdottoman isoilla bokkereilla ![]() Ja muutama muukin mielenkiintoinen projekti päällänsä.Mukava oli turista. Jos vain vielä kutsu on voimassa niin saatan tullakkin pyörähtään suzkalla paikan päällä kun olette ajamassa ![]()
__________________
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen ![]() Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen) Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen) Suzuki Sj410 -83 (entinen) Landrover Freelander -98 (Entinen) Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen) |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sitten noita kaaren rapasuojia,levityksiä mietin.
Mikä olis hyvä materiaali?Laittaisko ihan kumiset suojat kaariin vai onko joku valmistaja/merkki erityisen hyvä ja mieluusti kohtuu edullinenkin ![]()
__________________
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen ![]() Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen) Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen) Suzuki Sj410 -83 (entinen) Landrover Freelander -98 (Entinen) Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Suzuki SJ410 | Suburban95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.09.2008 15:39 |
suzuki sj410 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.08.2007 17:33 | |
[b]M: Suzuki sj410[/b] | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 30.08.2006 19:48 | |
M: Suzuki SJ410 | O/M/V Muut | 0 | 02.04.2004 11:56 | |
M:Suzuki SJ410 -85 | O/M/V Muut | 0 | 18.02.2003 06:50 |