![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
No lyhensin reippasti, niin mahtuu paikalleen sen enenpiä muutoksia, nelosen putki meni piloille, mutta kuten todettu tämä on Versio 1 :=). eli laipasta ahtimen takaosaan 29cm ja laipan yläreunasta ahtimen päälle 20cm.
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 Viimeksi muokannut Greenday : 09.09.2011 20:24 Perustelu: jep, jep |
|
#2
|
||||
|
||||
|
eiköhän sillä jo makuun pääse !
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jaahas ollaan tässä vaiheessa, eli huohotin putken tulppaus ja kytkeä huohotin jonnekkin.
![]() Öljyn paluuletku ja paineletku on jo kytkettynä koneeseen, itseasiassa pakopuoli viellä rakentamatta,ahdin mahtuu hyvin konepellin alle ja ajovalojen pesutikin mahtuu paikalleensa ja akku...toistaiseksi pois otettu tieltä.voi olla,että laitetaan oma ilmanputsari käyttöön viellä... Ylemässä kuvassa on hyvin näkyvissä sarjan paksuus ja öljyletkut. Tilaa on ruhtinaallisesti. Kai se on ventiilinkoppa maalattava lämpömaalilla kans ![]() Maalattiin ja koe ajoa oli kans varmaan sen 25km.Kaikkien kommeluksien jälkeen pelas hienosti: Tukikeppi ja alumiini lämpöpelti vielä tehtävä ja huohotinputken laittoa,mutta ei tosiaan estä ajoa ![]() Nuhapumpusta reippaaksi kulkijaksi,suosittelen...
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 Viimeksi muokannut Greenday : 17.09.2011 16:39 Perustelu: kirjoitusvirheet. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tommonen käppyrä tuli,joku vois laskee väännön:
Oletusarvona 2,4d vaparin huippukierrokset ![]() Mittauspaikka Klaukkalan Diesel
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Onko kuvia Missä otit öljypaine ja mihin paluu mene?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
klaukkalan diiselis on vaa ryntäys penkki missä on hyvä ajaa katsastus lappuja tehokkaisiin autoihin
en tiedä sun tapauksessa kun on noin pieni turbo niin varmaan ehti paineet nousta mut iso turbosissa autoissa ryntäys penkissä tulee aika kesyjä lappuja.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Ei ole tullut kuvattua, mutta alipainepumpulle tulee voitelu moottorin kylestä
niin norm banjoliittimellä (tuplapultti kierre M10*1,25 ) öljynpaineletkua pitkin ja paluu 22mm (letku sisä 25mm) moottorin kylkeen t-haroitus alipainepumpun paluun siten ,että 22mm-10mm(alipainep.)-13mm.Elikkäs lopussa vähän ahdistaa kun 22mm supistuu 13mm(porattu maksimiin).Tuntuu toimivan.
__________________
RJ,Runner,LandRover,Hilux,Hilux,LJ,Hilux,W/T, SJ410 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
| HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
| l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
| 3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
| Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |