![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
1300*C niin alkaa tuo rauta olemaan suht juoksevaa.... Ei muuten, mutta aikanaan B-ryhmässä ja RC-sarjalaisissa paukuilla saatiin pakopesään 1200*C lämpötila kun paahdettiin polttoaineet suoraan koneesta läpi (jäähdytettiin mäntiä!!!) ja sytkällä sitten palamaan ahtimessa, jottei ahtopaineet kadonneet "moottorijarrutuksessa" (????). Tietenkin, käyttihän Toyotakin A-ryhmäläisissä sitä vanhempaa paukkua, jossa oli ihan oma suutin turbolle, kun päästi kaasun pois, nin silloin tavaraa suoraan ahtimeen!!!! Vaihda se anturi nin alkaa taas järjelliset arvot näkymään!!! Ja siistiä työtä edelleen!!!
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
|
#2
|
|||
|
|||
|
2L-T kaikkea 2L 2L2 ja 2L-T osaa 6 pulttisia vauhtipyöriä useampi ja yksi 8pulttinen vauhtis. massalevyjä, yhdessä lukee teksti vielä kitkapinoissa.. eli uusi ja asetelmia suuri läjä. nokkakeppejä vapariin sekä turbopon ja mäntiä veiveineen useampi sarja tuossa läjässä myös kaikkea. suurta ja pientä suutinta. venttiilikoppaa, imu ja pakosarjaa, turbomallin imu ja se kannen yli menevä putki. keinuvivullinen kansi. Jos tällä määrällä talven yli pääsisi
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#3
|
||||
|
||||
|
fiilis onku pikkupojalla jouluaattona?
hyvältä näyttää
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
no jo on tavarata.. noista vaan kasailet valmiiks parit moottorit niin senkun vaan viskelee paikoilleen kun särkyy
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
hmm ei löydy anturia erillään perkele. ja kallistun kokoajan sillepuolen että anturi voisi vaikka toimiakin, lukuunottamatta niitä huippulämpöjä. tasakaasulla ajaessa hiukan alamäkeen, eli rullatessa lämpö pysyy 400asteessa. ja lievässä nousussa kun ilmeisest igovernor alkaa toimimaan ja lisäilee syöttöö alkaa lämmöt nousta hirveesti vaikka kierrokset ei nouse yhtään... prkl kun sais joltain tietoo siitä keskipako himmelin säädöstä niin tietäs mihin alueelle sillä vakutetaan ja mitä pitäs nyt däätää, eihän vaan ole jouset kuoleentunut kaasuvivulla ja nyt siksi kikkailee noi lämmöt. ja edelleen olen sitä mieltä että kone savuttelee sinistä savua hiukan ennen kun mustaksi muuttu? suutimenkärjet vaihdett,uusittu ja paineet oli ok. ihmetystä myös aiheutuu siitä 3 ruiskuputkesta missä semmoinen selvä tykytys tuntuu kuin pitää kiinni koneen pyöriessä..
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#6
|
|||
|
|||
![]() hiukan mittarin vipotusta.. taidan irrottaa koko anturin niin ei mee yöunet. kun mittari nousee ja laskee nopsaan, liikuttelen kaasua noin 4mm verran, kiihdytän ja rullaan. sitten lopussa kun mittari hyppää alas viiteensataan ja alkaa nousta on täysikaasu kiihdytys
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#7
|
|||
|
|||
|
ps. voisin kaupata tuon kiina ahtimen jollekin, etsin edellisen ja nykyisen välimallia. pako joku 43 ja imu 40 luokkaa yms. vinkkiä kehiin jos jollain on. hiukan pitää saada heräävyyttä tuonne alas kun ärsyttää tuolla savukoneella ajella kun tuprauttelee alussa sen verran reippasti. vaikka säädetty ahdonalaista rikastusta.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Eihän tossa oo mitään tolkkua, sekasin kuin seinäkello. Heitä kuikkaa. Parempaa tietoa pakolämmöistä saa jo kierroslukumittaristakin.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
| Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
| K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
| Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
| Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |