![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mikä se semmonen by-pass -hihnapyörä oikein on? Hihnaa kun ei kompuran ohi voi laittaa... ![]() ![]() ![]() Ohjurirulla tuntui itseasiassa jotenkin lerpulta, mutta mitään ääntä siinä ei vapaana pyöriessään ollut, kuten ei missään muussakaan. Taisi tulla kokeiltua nuo pyörät vähän turhan nopeasti... Dampperi on lähellä koppaa, mutta kun se on selvästi samassa linjassa muiden pyörien kanssa, niin kunnossa pitäs olla. Kysyin viime kesänä osia ja pelkkää kytkintä ei ollut missään. Koko kompura luokkaa 6-700€, HA! Jos sen laakerin irrottas - siinähän ei tosiaan mene varmaan kauaa - niin kerkeis tilata ja vaihtaa nopeastikin. Taidan nyt ensin katsoa, miten äänet kehittyy ja jos kestää pahenematta, niin sitten vain ajetaan. Nyt kun paras kausi on aluillaan, niin ei oikein huvittas laittaa pukeille. Edelleenkin kun äänet vaikuttaa lämpimänä häviävän, niin ei pitäs olla kyse ihan pahasta jutusta... Lauantaina Ahveniston enduranceen hinaamaan raatoja! ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Tarvittaessa tuollaisen voi laittaa siksi aikaa kun sulla on kompura kokonaan irrotettuna jos se pitää huoltaa/ vaihtaa. Mulla on ylimääräinen, mutta se on '90 mallisesta joka ei käy HO- koneiseen ![]() Lainaus:
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on kokeiltu ja vaikuttas siltä, että itse kytkin on kulunut ja ottaa hitusen kiinni vaikkei magneetti vedäkään =>kitisee. Kun vetää, niin ääni vähintäänkin vaimenee, jos ei jopa kokonaan. Sikäli korreloisi äkilliseen ilmaantumiseen, kun ääni on turhan voimakas tullakseen laakerista niin pian. Kytkin sensijaan kulahtaa millin osansa piankin. No, seurataan edelleen; nyt ainakin kärsii ajaa.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Vuotuinen leima pasahti sitten otteeseen! Jos nyt taas jotain todella omituista piti epäillä, niin jarruletkujen olevan enempi hydrauliikkaan tarkoitettuja! Soitin hädissäni jo niiden (ja korotussarjan) toimittaneelle Halmeelle, mutta katsuri löysi DOT-leimat letkuista. Kuuluu paikallinen hydrauliikkaliike tehneen kisapeleihin ylipitkiä letkuja, joten sikäli ihan aiheellinen epäilys.
Vikinäkin lakkasi, joten armonaikaa tulevaan laakeriremppaan ilmaantui lisää.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joks rouheemmat renkaat on ostettu/tilattu???
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Viikonloppuna olis meininki testata levittävämpien vanteiden sopiminen kaverin samanlaisilla vanteilla ja 31:llä, ja sitten katsotaan ne gummit. Varmaankin hommaan 31:t Scirocot tai Kaimanit, mut kattoo nyt ensin miten uudet vanteet mahtuu.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Aiheellinen epäilys siltä osin, että hytikkaletku ei varmaan täytä DOT tai e- normeja autoiluun, mutta jos luokiteltu kesto on sama tai enemmän kuin jarruletkussa niin enpä näe tuossa mitään ongelmaa. Vaan onpahan melkoisen nilkki katsuri jos tollasestakin viitsii alkaa mäkättää ![]() Tuli tästä mieleen, on itsellä tullut vastaan niin alamäkipyöräilyssä kuin näitten autojen kanssa että alkuperäiset letkut eivät ole järin kestäviä. Ja toisaalta varsinkin fillaripuolella huomasi että letku paisuu jarruttaessa ja saa kumimaisen tunteen kahvaan. Autossa en sinällään huomannut jarruvoimassa eroa, mutta DH- fillarissa oli käsittämätön ero jarrutuntumassa ja -tehossa kun vaihtoi alkuperäiset kevlar- vahvikkeiset kumiletkut Goodridgen teräspunoksisiin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Juu semmosta niuhoa se joskus vaikuttaa olevan, vaan kaikki oli kuitenkin kunnossa. Nyt on ainakin piiiiiitkä leima.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Noiden letkujen kanssa on myös se että normi hydeletkujen päät eivät muka kestä kuten jarruletkuissa.
Jos joskus johonkin härveliin tarvitsee jarruletkua niin ei kannata mainita asiasta hydeliikkeessä, voi olla että eivät edes tee. Sorry ot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Jeep Cherokee ltd 4.0 -91 | Traveler | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 10.06.2009 23:18 |
Myydään jeep cherokee | kaiffari | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.04.2009 21:41 |
Jeep Cherokee 4.0?? | mattijun | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.12.2008 16:33 |
Jeep Cherokee Xj vm.-89 | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 29.06.2006 19:48 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |