![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Ei tuo montonetin hintakaan tuosta saksan hinnasta sitten eroa, maksoin tankista reilu 160€ Sillä rahallahan olisi kyllä tehnyt jo vaikka minkälaisen putkin, mutta sattuneesta syystä ei tuota aikaa sellaiseen ollut... Suzukin alkuperäis osa olis ollu muistaakseni 376€ ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Suzuki = Way of Life! '97 Subaru Legacy Outback '99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT '82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter" |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mihinkäs sääditte sytkäennakon tuon setupin kanssa?
En löytänyt mainintaa moisesta.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#5
|
||||
|
||||
![]() COP sytytys ennakkot
Tältä sivulta kohdasta Maps löydät "Map can be found here" linkin mistä aukeaa excel arkki.
http://www.kolumbus.fi/juha.niinikos...P_ignition.htm Total Advence taulukko kertoo ennakon. Rundit on tietenkin taulukossa oleva arvo*10 ja Map paineen yksikkö kPa. Ensimmäisen kartan rakensin tutkimalla miten alkuperäinen virranjakaja keskipako- ja alipaine-ennakolla käyttäytyy. Tämä stoori löytyy kohdasta Datalogging. Tätä karttaa on sitten käsin paranneltu. Homma jäi vähän kesken kun ensimmäisellä yrittämällä kone kävi täysin moitteettomasti. Tästä dataloggaus taulukosta näkee hyvin mikä on koneen käyntialue (RPM / Map) normaali ajossa. Logged Average Data on ennakko "insinöörin numeroina" ja Logged samples kertoo kuinka monta mittausta kustakin ruudusta on saatu. Taulukosta paljastuu, että pisin aika on vietetty käyntialueella 3500rpm/50kPa 2019 näytettä. http://www.kolumbus.fi/juha.niinikoski/COP/testrun5.txt Mikäli kysymys oli miten perusennakko mekaanisesti laitetaan paikalleen niin ohessa muutama kuva. Laitoin virranjakajan kuoreen nokka-akselin anturille merkkivalon. Sen ja hihnapyörän merkkien avulla perusennakon saa helposti paikalleen. Tässä setupissa se on noin kuusi astetta. Motti laitetaan käyntiin tällä perusennakolla. Noin 200rpm nopeudessa ruvetaan sitten laskemaan säätöä. Onko sulla joku saman kaltainen viritys tulossa? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Swiftin koneita nyt kertynyt muutama ja vain 1kpl sj:n nokkakeppejä niin mietiskelin vaihtoehtona suorasytkää niin sais tuon jakajan heivattua.
Swiftin nokka ei varmastikaan ole paras vaihtoehto offikäyttöön mutta onhan 16v olemassa jos se tilannetta parantaa ![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#7
|
||||
|
||||
![]() Auto talviteloilla, niin pitää keksiä muuta tekemistä...
...Nimittäin weppisivujen päivitystä.
Huomasin tuossa, että viimeisin päivitys oli 2009 syksyllä ![]() ![]() ensimmäinen kollaasi tässä, aiheena Bilteman halpiskompuran modaaminen ARB:ien ilmalähteeksi Uutta puskuria, öljykuuleria ja keulan modaamista Tuulilasinkehyksen pajotusta Ruiskun asentelusta juttua täällä Viimeksi muokannut J0hannes : 16.12.2011 22:51 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzukin vanteita | LaaLaa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 21 | 13.07.2007 09:21 |
suzukin rakentelua .. | longfiedteam | Linkit | 2 | 10.01.2007 19:38 |
Tarinoita tosi elämästä (työ sellaisesta) | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 15.11.2006 23:18 |
o: suzukin | luke_L | O/M/V Muut | 0 | 14.11.2004 21:52 |
Tarinoita TV-lupatarkastuksista | Laskos | This And That | 0 | 11.10.2002 10:55 |