![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Öljyn paluu ö-pohjaan öljy tason yläpuolelle ja mielellään ei 90 asteen liittimella vaan suoralla putkella joka on hitsattu vähän vinoon. Painekellolta hydrauli liittimillä turbolle öljy ja muista supistaa se tulo jollain ettei mene liian kovaksi paine. Et varmaankaan katsasta kun vuosimalli on 92 mutta muille vinkiksi jos meinasitte katsastaa jälkiasennus turbolle niin virityksen ei tarvitse aina onnistua eli alitehoiset laput vaan inssille niin ei tarttee mitään todistella tai verrata mihinkään
Viimeksi muokannut nbf : 01.09.2011 07:34 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
tarviiko muka kuristaa liukulaakeri ahtimille ? en ainakaan ole kuullut? eikä ole ollut mitään ongelmia minkään vehkeen kanssa. kuulalaakeri ahtimet erikseen. tosiaan ton katsastuksen kanssa tulee vähän ongelmia kun kyseessä on vähäpäästöinen auto.. mutta näitähän on tehty td25t moottorilla vai mikä se oli ? jos vetoaa että tähän on vaihdettu kyseinen kone joku on 92 tai uudempi ni pitäs käydä vähäpäästösyytensä puolesta ? ulospäinhän ei varmaan suurta eroa ole jos koittaa katsastaa vakio ahtimella tai saman tapasella ensin ja sit lyö vasta oikeet rojut kiinni. tai sit ihan pokkana isolla ahtimella ja penkki lapulla
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siis tuo kuristamis homma perustuu omaan kokemukseen. Kun joku hylkää ahtimen siksi että se vuotaa öljyä niin minulla se vielä toimii kun kuristaa ö-paineen. Jos siellä on maksimissaan 3 kiloa eikä 6kiloa niin kyllä se ainakin vähentää mahdollisuutta että ahdin alkaa vuotamaan. Moottorihan pitää olla se td25t jos sitä meinaa käyttää päästöjen puolesta eli itse et voi tehdä ns. Vähäpäästöistä moottoria kuin niillä testeillä joka maksaa n. 900€ veto |
#4
|
||||
|
||||
![]()
jaa jaa no sit ymmärrän.. mutta tota onko sit tietoo paljon tollanen normaali ahdin vaatii painetta että keskittää akselin kunnolla koska ihan turhaa sinne on toisaalta sitä täyttäpainettakaan pistää jos rasittaa turhaa? käsittääkseni aika harvassa koneessa toisaalta mitään 6barin öljynpainetta onkaan..
![]() ja ei ainakaan itellä ole kukaan moottorin numeroa ikinä tarkastanut jos pokkana sanoo vaan että tässä on nyt se td25t kone laitettu ilman coolerii vaan jos ei niissä vakiona ole? ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuosta moottorin vaihdosta niin en ole kyllä itsekkään törmännyt ongelmiin tuon asian kanssa kuin kerran mutta jos innokas inssi on niin sitten on hiukan vaikeampaa tuo katsastaminen. Eräs pieni mutta pippurinen katsastaja joensuussa kaivoi yhdestä bemarista moottorin numeron esille kun mentiin muutoskatsastamaan vaikka meillä oli se "oikea" lapulla näyttää ![]() Ettei mene off topic puolelle niin minkäs kokoinen turbo tähän kingin on tulossa? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eipä tuossa päässy pajalle tänä viikonloppuna, kun oli siellä tungosta.
Tuollainen holset olis tulossa kiinni ulkoisella hukkiksella, pako 60mm, imu 52mm. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
h1c 8 tai 10 pesällä ? näyttäs iha sopivalta ahtimelta.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hyvä kerrankin oikea suunta ahtimen koon kanssa joudut ehkä isontamaan pakopesää jos tuo on 8. Itse en ymmärrä miksi niitä s**tanan pakokaasujarruja laitetaan pakoputkeen. ![]() Liian pienellä ahtimella ei saa kuin tuhoa aikaiseksi ja riittävän isolla voimaa ![]() Viimeksi muokannut nbf : 04.09.2011 12:56 |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jospa ei tohdi kairata öljypohjaa niin löytyykö muuta mahdollisuutta ? esim. olisko mahdollisesti koneen kylessä jotain roppua, mihin tuon paluun vois laittaa. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Mikäs siit riskialttiin tekee? eikö paluuta tarpeeks
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
juu ku ei se kovin suuri oo kun siihe vielä nippa tulee oisko 12mm
![]() ![]() |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ok jos sitä vaik viikoloppuna kairais reiän ja juottais putken kiinni, samalla juottais itteensäkkin ![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]()
kuulostaa lupaavalta
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hiluxin turbotus ja ehostus metsään. | hiluxuss | Maasturiprojektit | 5 | 04.11.2010 21:53 |
Hiluxsin ehostus | HUTUA | Maasturiprojektit | 4 | 07.09.2008 22:15 |
Dalmaatialaisen ehostus | k81 | Maasturiprojektit | 9 | 16.10.2007 13:28 |
King Cabin turbotus? | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.08.2005 06:20 |
King Cabin turbotus? | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 03.08.2005 19:51 |