![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jarrut kasailtu loppuun. Ilmata pitää vielä mut se ei vie montaa minuuttia ilmausvehkeellä. 3 paikkaa ommeltu runkoon, yksi korin korvakko parsittu kasaan. 4 uutta 20mm reikää tein runkoon niin saa paremmin sitä huuhdeltua tulevaisuudessa. Pakopainemittaille tein myös lähdön pakoputkeen. Elikkäs mutterin ompelin putkeen mistä 1-1,5m jarruputkea. Siitä letkulla sisälle vanhalle ahtopainemittarille. Kaipa tuo toimii....
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
|
#2
|
||||
|
||||
|
pakopaine laitetaan yleensä pakosarjaan? mut näkee tosta vastapaineen tietää mitä ite putki ahdistaa se lisää aina pakopainetta
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Se voipi olla et se pitäs olla pakosarjassa mut olkoon nyt tuossa. Riittää kun tietää kun pakoputki painuu kasaan
![]() Toisekseen se pirun pakosarja saa varmasti hyvän alun lähteä halkeilemaan jos siihen mutterin hitsailee ja reiän poraa.
__________________
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
|
#4
|
||||
|
||||
|
entäs jos siihen olisi vaan porannut reiän, johon tehnyt kierteet ja muhvi siihen? mahdollisimman lähelle ahdinta vielä.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
|
#5
|
||||
|
||||
|
pakopaine anturi pakosarjaan,ja joskus lukenu täältä juttuja et tuo kupari putki ei taho pysyä muodossaan pakokaasun lämmön takia.mut sillähän ei nyt niin ole väliä jos jätät sen tuonne pakoputkeen viheltelee mukavasti ku se vähän alkaa valskata.edittiä vielä sen verran et sen takia pakosarjaan ku ne paineet pitäs tietää ennen turpoa et tietää paljonko ite moottorin puolella paineet nousee!
Viimeksi muokannut pecu : 01.09.2011 07:47 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
ei kyllä ihan helposti sula mulla on mersus käyny tosikuumana ja mulla on vielä vedetty klemmarilla pakosarjaan kiinni ettei nitkuta poikki tosta juuresta ja minul oli ensi kans tollanen reilu metrin kieppi mutta osoittautu niin viileeks että tollanen 20cm riittä ja siitä nylon letkulla jatkettu ei ongelmia
eikä se valusatsikaan niin herkästi halkee kun annat vähän lämpöä ensin ennen hitsausta. mutta tosiaan ihan mielenkiintonen toi on noinkin kattoo mitä putki ahdistaa tietää sitten isontaa ainakin downpipee
Viimeksi muokannut tdi : 01.09.2011 16:11 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Nyt kun teet vielä pakosarjaan sen mittaus pisteen niin saadaan tuloksia sekä ennen että jälkeen ahtimen
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.04.2009 18:06 |
| Myydään myydään pajero 2.8 vm-98 "ilmastoitu" MYÖS VAIHTO | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 09.02.2009 11:17 |
| Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | REKISTERÖIMÄTÖN | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.12.2008 21:25 |
| Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2008 22:17 |