![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Moniko johtoinen anturi kyseessä? 1,2,3, vai 4 johtoa? 3 johtimisessa lämmityksen maadoitus hoituu pakarin kautta ja jos se ketju ei ole kunnossa niin vika vois johtua siitä?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Johtoja
Sulakkeen palaminen kyllä sitten halvauttaisi muutakin.
En muista monta johtoa oli. Tuo pitää tarkistaa.
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive Viimeksi muokannut jappe : 31.08.2011 17:49 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Johtoja
Neljä johtoa on anturissa.
Minulla löytyy tuollainen, jota voisi kokeilla. Johto vain pitempi. 2000 1999 4.0L (Before Catalyst) W/18" Pigtail, California Emissions 56041212AE Grandissa on tämä 1998 1997 5.2L,5.9L (Before Catalyst) W/12" Pigtail, Federal Emissions 56041213 Näyttävät ulkoa päin aivan samanlaisilta, mutta onko näissä eroja? Ohjaako jotenkin erilailla kun toinen on California ja toinen federal emissions?
__________________
Just do it Jeep Wrangler Sahara 4.0L 1997 Jeep Wrangler Sahara 4.0L 2000 Jeep Grand Cherokee 4.7L 2000 Quadra-Drive |
#4
|
||||
|
||||
![]()
enpä Jeepeistä tiedä juuri mitään, mutta Caljuvornialaisten päästömääräykset on tiukemmat kuin muualla Jenkkilässä, eli todnäk on jotakin eroja moottorinhojauksissa...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa olla erona vaan tuo pigtail, eli johtosarjan mitta...
Californiassa todellakin tiukemmat päästörajat, mutta valmistavat yleensä sitte vain yhtä mallia (tuppaa olemaan just Ca-versio kun autokannasta 24% on sen määräysten mukaista ja 32% autojen myynnistä tule sieltä..) Kokeile, ei se ainakaan enempää rikki mene! Ja sulaketta niille ei ole suoraan ollu, kun lämmitys on luokkaa 2-3A eli nuin 40W ![]()
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eikös se niin ole, että niitä lambda-antureita ei ole kuin muutamaa erilaista tyyppiä? Ne sitten eroavat noiden johtojen määrässä (ja toiminnallisesti tietty) ja sitten taitaa olla vielä jotain titaatiantureita, mutta joka tapauksessa vastaavan tyyppinen antaa aina samanlaisen signaalin.
Joten jos johtojen määrä ja liitin täsmää, niin varmaan sitten se anturikin. Taisi muuten olla niin, että kaavioissa maadoitukset, jotka tuon anturin maadoittaa, meni useemman liittimen kautta, joten siellä voi olla jossain huono kontakti ja siten mahdollinen vikapaikka, jos siis ei anturin vaihdolla vika korjaannu. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Monesti lambdojen lämmityksen sulake on merkattu "ecm 2 tai kolme tms" eli tarkasta kaikki ecu / ecm / ign merkatut sulakkeet
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
suzuki vilkut + sulake | joker | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.06.2010 17:46 |
b-pumpun sulake | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.04.2010 20:35 |
LJ A.C sulake palaa | Micco | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.11.2006 19:47 |
Vinssin sulake? | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 20.02.2006 21:55 |
HJ:n pyyhkijöiden sulake | pyyvama | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.09.2004 09:03 |