![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Ehkäpä ne on sitten loppunut joka kerta kun olen lehtitiskille eksynyt. Mut Jumbossa, Myyrmanninssa ja Isossa-omenassa tuota silloin tällöin katsellut. Ei ole näkynyt. Ideaparkissa tuli kanssa tutkittua, mut ei löytynyt. Eikä Koskikeskuksesta. Mut eipä se ole haitannut. Aina on löytynyt Klassikot lehti, minkä olen ostanut mukaan ;-) Sen lukeminen aiheuttaa kyllä perin pahoja ongelmia. Aina kun sitä lukee niin tekis mieli käydä ostaan joku hieno 80-luvun rassi, sellainen lähellä orginaalikuntoa. Viimeksi katselin GTi Swiftiä..
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Missä myydään uusia Borbetin aluja? | Gee. | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 31.10.2009 16:54 |
Missä olet saanut loistavaa palvelua? Ja missä huo | Santeri | Business | 20 | 27.03.2008 19:00 |
Missä myydään Hakkapeliitta LT renkuloita??? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.09.2007 20:19 | |
Missä myydään turkkipeltiä,?oon ettiny jokapaikast | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 08.05.2006 22:10 |
Talma maailman kartalle. | MakeH | Linkit | 3 | 13.02.2005 11:04 |