![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
ei oo 4vuoteen täs tultuu lomailtua,paitsi valtion ylläpidossa. tos kun noit matkoja kattelee ni kuumetta pukkaa enempi ja enempi,äkkilähdöt kuullostais aikas mukavilta mutta mutta,ens vuonna vast
|
|
|
||||
|
||||
|
Ruotsi - no joo
Norja - kallista Viro - viinaa,tupakkia Teneriffa - turistirysä Kosovo - Euroopan persereikä Makedonia - Huijareita Kreikka - Me maksamme Egypti - Vatsatauti Rhodos - Paras näistä,käynyt jo kahdesti ja varmasti menen uudelleenkin Bulgaria - Huoria Fuerteventura - nudismia Thaimaa - Kiitti mulle riitti
DADDY´S TOY Viimeksi muokannut Daddy's Toy : 30.08.2011 19:11 |
|
|
||||
|
||||
|
Ruotsi - ruotsalaisia
Latvia - tykkäsin Viro - kaikkihan siellä on käynyt? Luumäki - paras näistä Sveitsi - jos tykkää vuorista ja kapeista teistä Kreikka - vihaan kreikkalaisia heidän taloushallinnan vuoksi Egypti - ärsyttäviä rahankerjääjiä, käsi ojossa joka paikassa Kanarian saaret - turistirysä, jos tykkää matkustaa ulkomaille juomaan Lapin Kultaa ja kuuntelemaan Frederikkiä niin tää on paikka sulle. Latvian vanha kaupunki oli siistein käydyistä paikoista, olen tosin mieltynyt remontoituihin vanhoihin tiilirakennuksiin. Viimeksi muokannut Repro : 30.08.2011 19:19 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() edittiä sehän oli tallinnasa |
|
|
||||
|
||||
|
Nykyään sekin on modernisoitu, tykkään.
|
|
|
||||
|
||||
|
Pitääkin kattella jotain pakettimatkaa tonne syksyllä. Onkohan siellä halvempaa kaljaa kuin meillä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jos saa ratoja aikaiseksi. |
|
|
||||
|
||||
|
Kuulostaa hyvältä. Täytyy varmaan kysellä onko paikallisella toimistolla mitään tarjolla sille suunnalle.
|
|
|
|||
|
|||
|
Olen siellä muutaman kerran käynyt, mutta ei ole koskaan jäänyt muistiin..vahvaa se ainakin on..ja muistini mukaan siellä oli Jeesuskin...oli ainakin silloin saunassa...se näin jälkeenpäin kristittynä voi tuntua oudolta mutta onhan se uskottava mitä näkee...
Jablonkaa, jablonkaa sitä äiti koittaa piilottaa sama se, löydän ne! Viimeksi muokannut myllis : 30.08.2011 20:43 |
|
|
|||
|
|||
|
Eikö kukaan muu ole Brittilässä käyny?
Ite olin just kesällä pelkästään Duxfordin Flying Legendsin takia. Eli maailman hienoin lentonäytös mitä ikinä missään järkätään. Lentämässä pelkästään ns. oikeita koneita, eli 1. ja 2. maailmansodan aikasia rautoja. Suurimmaks osaks tietysti Brittikalustoo, mutta oli kyllä Polikarpovista Zeroonkin muita koneita Sitten oli 9kpl halleja jotka oli täynnä erilaisia koneita, jenkkihallissa oli mm. B-52 ja SR-71 Blackbird. Ja mikä hienointa, niin tämä sumujen saarihan on tunnettu lentonäytösten säännöistä, joita ei käytännössä ole, eli temput on sen mukasia mitä kukakin kuski uskaltaa vetää ![]() Muuten kyseisestä paikasta jäi mieleen hyvä olut ja hieno maaseutu (mitä kyl suomestakin jostain löytyy). |