![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Matkakohde riippuu aika pitkälti siitä, mitä lomalta haluatte. Löhöloma rannalla, kaupunkiseikkailu, vaeltelua viidakossa tai aavikolla, pitääkö yleensäkin olla lämmintä vai käykö esim. Islanti, kaipaatteko aktiivista yöelämää jne. Näin äkkiseltään suosittelen jo mainittua Islantia ja toisena olisi Azorit. Lento jälkimmäiseen tosin on siinä rajoilla....
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Toi on NIIN totta, että vähänkin pitkäkoipisempana on yhtä helvettiä matkustaa ahtaassa koneessa. Vois sanoo, että jos täältä lähdet, niin Finnairin koneissa on yleensä enemmän tilaa. Toisaalta lippukin on kalliimpi. Nää halpalentoyhtiöt ja sun muut TUI flyt on niin perkeleen tiukkaan pakattuja.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kunhan vain kyseessä ei ole lomalento... Nehän on semmosia marsunhäkkejä
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
ei oo 4vuoteen täs tultuu lomailtua,paitsi valtion ylläpidossa. tos kun noit matkoja kattelee ni kuumetta pukkaa enempi ja enempi,äkkilähdöt kuullostais aikas mukavilta mutta mutta,ens vuonna vast
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ruotsi - no joo
Norja - kallista Viro - viinaa,tupakkia Teneriffa - turistirysä Kosovo - Euroopan persereikä Makedonia - Huijareita Kreikka - Me maksamme Egypti - Vatsatauti Rhodos - Paras näistä,käynyt jo kahdesti ja varmasti menen uudelleenkin Bulgaria - Huoria Fuerteventura - nudismia Thaimaa - Kiitti mulle riitti
__________________
DADDY´S TOY Viimeksi muokannut Daddy's Toy : 30.08.2011 19:11 |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Ruotsi - ruotsalaisia
Latvia - tykkäsin Viro - kaikkihan siellä on käynyt? Luumäki - paras näistä Sveitsi - jos tykkää vuorista ja kapeista teistä Kreikka - vihaan kreikkalaisia heidän taloushallinnan vuoksi Egypti - ärsyttäviä rahankerjääjiä, käsi ojossa joka paikassa Kanarian saaret - turistirysä, jos tykkää matkustaa ulkomaille juomaan Lapin Kultaa ja kuuntelemaan Frederikkiä niin tää on paikka sulle. Latvian vanha kaupunki oli siistein käydyistä paikoista, olen tosin mieltynyt remontoituihin vanhoihin tiilirakennuksiin. Viimeksi muokannut Repro : 30.08.2011 19:19 |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() edittiä sehän oli tallinnasa |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Pitääkin kattella jotain pakettimatkaa tonne syksyllä. Onkohan siellä halvempaa kaljaa kuin meillä?
|