Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.08.2011, 18:28
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.324
Perusasetus

Matkakohde riippuu aika pitkälti siitä, mitä lomalta haluatte. Löhöloma rannalla, kaupunkiseikkailu, vaeltelua viidakossa tai aavikolla, pitääkö yleensäkin olla lämmintä vai käykö esim. Islanti, kaipaatteko aktiivista yöelämää jne.

Näin äkkiseltään suosittelen jo mainittua Islantia ja toisena olisi Azorit. Lento jälkimmäiseen tosin on siinä rajoilla....

__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.08.2011, 18:37
Mutamies:n Avatar
Mutamies Mutamies ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 15.07.04
Sijainti: Suur-Salo, Finland.
Viestit: 1.053
Perusasetus

Toi on NIIN totta, että vähänkin pitkäkoipisempana on yhtä helvettiä matkustaa ahtaassa koneessa. Vois sanoo, että jos täältä lähdet, niin Finnairin koneissa on yleensä enemmän tilaa. Toisaalta lippukin on kalliimpi. Nää halpalentoyhtiöt ja sun muut TUI flyt on niin perkeleen tiukkaan pakattuja.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.08.2011, 18:38
Aaltonen:n Avatar
Aaltonen Aaltonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.09.10
Sijainti: Karuna
Viestit: 344
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutamies Näytä viesti
Toi on NIIN totta, että vähänkin pitkäkoipisempana on yhtä helvettiä matkustaa ahtaassa koneessa. Vois sanoo, että jos täältä lähdet, niin Finnairin koneissa on yleensä enemmän tilaa. Toisaalta lippukin on kalliimpi. Nää halpalentoyhtiöt ja sun muut TUI flyt on niin perkeleen tiukkaan pakattuja.
Helppoahan se olis jos olis paalua oikeen urakalla,ni vois lentää busines luokassa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.08.2011, 18:47
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Viestit: 1.674
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutamies Näytä viesti
Vois sanoo, että jos täältä lähdet, niin Finnairin koneissa on yleensä enemmän tilaa.
Kunhan vain kyseessä ei ole lomalento... Nehän on semmosia marsunhäkkejä
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.08.2011, 18:51
Aaltonen:n Avatar
Aaltonen Aaltonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.09.10
Sijainti: Karuna
Viestit: 344
Perusasetus

ei oo 4vuoteen täs tultuu lomailtua,paitsi valtion ylläpidossa. tos kun noit matkoja kattelee ni kuumetta pukkaa enempi ja enempi,äkkilähdöt kuullostais aikas mukavilta mutta mutta,ens vuonna vast
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.08.2011, 19:06
Daddy's Toy:n Avatar
Daddy's Toy Daddy's Toy ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 25.02.09
Sijainti: Joensuu
Viestit: 816
Perusasetus

Ruotsi - no joo
Norja - kallista
Viro - viinaa,tupakkia
Teneriffa - turistirysä
Kosovo - Euroopan persereikä
Makedonia - Huijareita
Kreikka - Me maksamme
Egypti - Vatsatauti
Rhodos - Paras näistä,käynyt jo kahdesti ja varmasti menen uudelleenkin
Bulgaria - Huoria
Fuerteventura - nudismia
Thaimaa - Kiitti mulle riitti
__________________
DADDY´S TOY

Viimeksi muokannut Daddy's Toy : 30.08.2011 19:11
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.08.2011, 19:12
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.052
Perusasetus

Ruotsi - ruotsalaisia
Latvia - tykkäsin
Viro - kaikkihan siellä on käynyt?
Luumäki - paras näistä
Sveitsi - jos tykkää vuorista ja kapeista teistä
Kreikka - vihaan kreikkalaisia heidän taloushallinnan vuoksi
Egypti - ärsyttäviä rahankerjääjiä, käsi ojossa joka paikassa
Kanarian saaret - turistirysä, jos tykkää matkustaa ulkomaille juomaan Lapin Kultaa ja kuuntelemaan Frederikkiä niin tää on paikka sulle.

Latvian vanha kaupunki oli siistein käydyistä paikoista, olen tosin mieltynyt remontoituihin vanhoihin tiilirakennuksiin.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4

Viimeksi muokannut Repro : 30.08.2011 19:19
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.08.2011, 19:21
Aaltonen:n Avatar
Aaltonen Aaltonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.09.10
Sijainti: Karuna
Viestit: 344
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Ruotsi - ruotsalaisia
Latvia - tykkäsin
Viro - kaikkihan siellä on käynyt?
Luumäki - paras näistä
Sveitsi - jos tykkää vuorista ja kapeista teistä
Kreikka - vihaan kreikkalaisia heidän taloushallinnan vuoksi
Egypti - ärsyttäviä rahankerjääjiä, käsi ojossa joka paikassa
Kanarian saaret - turistirysä, jos tykkää matkustaa ulkomaille juomaan Lapin Kultaa ja kuuntelemaan Frederikkiä niin tää on paikka sulle.

Latvian vanha kaupunki oli siistein käydyistä paikoista, olen tosin mieltynyt remontoituihin vanhoihin tiilirakennuksiin.
hmm,vanhoista kaupungeista,olen viron jossain vanhassa kaupungissa käyny junnuna,ei ihan sytyttänyt sillon
edittiä sehän oli tallinnasa
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 30.08.2011, 19:30
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Luumäki - paras näistä
Pitääkin kattella jotain pakettimatkaa tonne syksyllä. Onkohan siellä halvempaa kaljaa kuin meillä?
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
matkailu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 01:47 (GMT +2).