![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Alle 50% vaihdoksia saa tehdä (49,9%). Tosin jos vaihdettavia osia on 35% (tai enempi), niin sillon on suoritettava (kallis) kanta-auton tarkastus (350-500e) ennen muutostyö aloittamista.
15% Moottori apulaitteineen 10% Vaihdeloota 20% Akselit 12% Runko ------------ 47% Yhteensä Että sikäli onnnistuis (jos muistin rosentit oikein), jos KAIKKI muu on alkuperäistä siinä kanta-autossa, josta kori+muut räippeet tulee. Mutta sen todistaminen voikin olla ongelma, että KAIKKI sälä on varmasti alkuperäistä. Rungonnumeron vaihtuminen sinällään ei ole ongelma. Uuteen runkoon vaan lyödään vanha rungonnumero (ja päihin konttorilla sinettileimat) ja otteeseen merkintä tästä toimenpiteestä. Tosin olen kuullut myös huhuja, että jossain ihan muualla ovat jotkut vaihtaneet ihan itse rungonnumeroita autoa korjatessaan. Tiedä häntä... ...laitonta se joka tapauksessa on... -- Ainoa ero maastoautolla on, että se nousee metsästä takaisin tielle. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Blazerin runkonumeron sijainti? | FinnDRZ | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.03.2007 18:14 |
trooperin runkonumeron sijainti | ialas | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.08.2006 20:18 |
JEEPIN RUNKONUMERON salaisuus | sjeeppi | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 20.07.2006 16:01 |
Runkonumeron retusointia (ykkös sarjan lantikasta) | ZeiZei | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 31.05.2006 22:15 |
HJ60 runkonumeron sijainti?? | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.02.2006 21:20 |