Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.08.2011, 09:29
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

laatikoissa ei juurikaan kestävyys eroja, viis vaihteisissa laakerit kuluneemmat kun on vedetty kärriä vitosella.


pakosarjasta sen verta et ei kannata tehdä mitään käärmeen pesää vaan mahdollisimman lyhyt, ja jaetulla laipalla et 3 ekaa pyttyy toiselle puolen ja kolme viimestä toiselle. eti kuva turbomallin sarjasta ja tee vastaavan näkönen vaikka putki mutkilla, tällöin ei pakokaasut jäähdy ja saadaan turbo heräämään alhaalta.

tämän väitteeni perustan siihen et fin-turbon ja pro-turbon miesten kanssa olen jutellut ja kummatkin oli sitä mieltä et turbo patrollin orkkis sarja on parempi kuin omavalmiste "peltisarja"...

kaikkein helpoimmalla pääset ku laitat turbo paten orkkis imu- ja pakosarjat. kaasuläppäähän sie et tarvii enää jos laitat turbon pumpun.

huom. vaparin imusarja ei käy yhteen turbon pakosarjan kanssa ja sama toisin päin. joko molemmat turbosta tai sitte nakkaat vaparin imusarjan ja teet omavalmisteisen pakosarjan.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.08.2011, 09:31
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

tossa muuten kuva mis on turbon sarjoilla laitettu cossu sierran garretti...


Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.08.2011, 20:12
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Turpon pakosarja on jees, mutta imari aivan kamala.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.08.2011, 20:33
JNaukki:n Avatar
JNaukki JNaukki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.08.11
Sijainti: Alavieska,suomi
Viestit: 482
Perusasetus

jep jep,tänään tuli kansi jo laiteltua...helevetisti karstaa venttiilit,kanavat+kaikki muu mahdollinen täynnä...lisää yllätyksiä tuotti venttiilivarrenkumit...kaks oli valmiiksi rikki mut asennuskaljan voimin meni paikalleen,vuotakoon perkele!!!
samassa pitäjässä yks kiihdytyskuski rakentelee turbopatrollia ni siltä taidan ostaa pakosarjan laipat ja tinailla itte pakosarjan,vaparin imusarjan muokkaan sit jollai rautalangalla paikalleen...ja cossun turbo,sekä turbopaten pumppu+kannentiiviste,siinä ois nyt eka kokoonpano...saa ton motin läjään ni sit alkais armoton soan teko,ja iso kiitos jv:lle kaikesta avusta ja teknisestä tuesta,se mies ei kohta enää vastaa mulle puhelimeen... ja kiitos tasapuolisesti myös kaikille muille vinkeistä ja neuvoista,tästätää poijjaat lähtee...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kannentiiviste bj40 Lalli bj40 Tekniikka & Jutustelu 2 16.09.2010 22:20
kannentiiviste!!!??? maage Tekniikka & Jutustelu 3 07.01.2010 07:56
Myyty Kannentiiviste 2H 10/84> burton O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 12.10.2009 22:37
Vuotava kannentiiviste Tekniikka & Jutustelu 20 21.12.2007 00:21
O: FJ-40:n kannentiiviste Eskimo O/M/V Muut 0 16.05.2005 10:37


Sivu luotu: 18:56 (GMT +2).