![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mä en ainakaan haluis kerätä turhia kilsoja kilpuriin huvin vuoksi.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei mullakaan tulis mieleen millään "voittaja-autolla" ajella. Mutta jos nyt olis vaikka joku 170 hv 2 litranen niin ei kai sillä nyt oo paljoa väliä ajaako sillä rallivarustellulla sen 7000 km/vuosi. Vai onko jarrujen, iskareiden, jousien, laakereiden, yms. kuluminen niin merkittävässä roolissa kisavehkeessä? Eli perustele niin mäkin opin jotakin. Kiitos. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai se nyt mahdoton ajatus olisi esim. E36 M3 Coupella (siis ralliin rakennetulla)? Niitähän on nettiautossa myynnissä useampia. Alustahan voi olla vähän eksoottinen kadulla, mutta muutenhan nuo on aika "vakioita" kumminkin.
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Hankintaperusteena tuota ajatusmallia voi kait mainiosti käyttää...
![]() Mut oma mielipide on kyllä ettei toimi käytännössä, kuin korkeintaan kolmosauton roolissa, eli että jos normi käyttis porsii nii pääsee tilapäisesti siirymään.
__________________
RUMARACING Esla T4 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
E36 M3 rallipelejäkin on laidasta laitaan, osa niin vakioita että passaa ajella hyvinkin kauppareissut. Mutta onko ne valkokilpisiä, voipi olla toinen tarina.
Paremmat noista on sitten muokattu takapään tuennoiltaan jne. että en lähtis ees konttorille viemään. ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Osta joku kilvitetty Evo-Mitsu tai Subaru WRX STi, niillä voi ajaa tielläkin. Puhdasoppinen ralliauto on aivan järkky meluisa suorakytkentälootineen ilman mitään äänieristystä kivireki-jousituksella.
Edit: joku vanhempi oli hakusessa. No, tosiaan hankintaa kotona perustellessa voi tuota tiekäyttöö pitää ja voihan sillä joskus nakkikioskilla käydä, mutta onhan ne vaan niin helkkarin karuja peltorit päässä ajettavia että et sä sillä oikeesti viitti muuten vaan ajella. Koneetkin luonteeltaan semmosia on-off, kaikki tai ei mitään. Sprötää ja nypyttää tai sit sutii. Mut ehkäpä joku historic-luokan peli vois olla hyvä kompromissi kaikelle. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 26.08.2011 21:38 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vähän vakiorakenteisempi historic olis varmaan paras matka-ajoon. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Velipojalla oli tollanen STi monta vuotta käyttöautona eli ei kaaria tms. Kyllähän se sillä paperitehtaaseen ajeli töihin mutta kun ehdotin että menis sillä kesälomalla Norjaan ni jostain syystä ei kiinnostanut. |
#9
|
|||
|
|||
![]() KILPURI EI OLE ELVISTELYÄ VARTENLainaus:
![]() ![]() ![]() Mitä tuohon konttorilleviemiseen tulee niin kaikki nykyiset ralliauto ovat tieliikennekatsastettuja riippumatta siitä ovatko kilvissä tai punakilpisiä eli ihan huoletta voi laitteen viedä konttorille!! ![]() ![]() Kysyjä on selkeästi täysin pihalla autourheilun ja rallin säännöistä joten suosittelen ensin lukaisemaan AKK:n säätökirjan ja miettimään sitten miten tuon ajokkiasian ratkaisee. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
VAG-konsernin kakkaläjä "käyttöautona"...onko muita ? | Palde | Chit-Chat | 59 | 13.07.2010 07:27 |
Land cruiser J90 käyttöautona | Triton | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.03.2010 13:17 |
ralliauto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.03.2005 02:01 | |
BJ käyttöautona? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.01.2005 23:07 |
Suzuki Vitara, onko kokemuksia? käyttöautona | Juksi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 24.01.2005 22:58 |