|  |   | 
| 
 | |||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   Onko palstalla asuntovaunun- tai niitten varusteitten myyjää???Eli nyt iski akuutti tarve telttatarvikkeille. Eli josko palstalla olis semmonen kaveri olis, niin sit vaan yhteyttä! 

__________________ Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy  " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...  Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa  Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Hep mulla on vaunu myynnissä. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Mulla on kakskin vaunua, mutta tars toisen etutelttaan hommata uudet putket, kun vanhat meni vituix...    
				__________________ Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy  " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...  Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa  Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   

Täällä ois telttaperäkärryä..
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Jos ne riittää 8-metrisen vaunun A-mittaseen telttaan, niin sit aletaan hieroon kauppoja, muussa tapauksessa ei oo tarvetta.

| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Mulla löytys varmaan tuon mittanen teltta. Paas jotain tarjoten.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Teltalle ei oo tarvetta, ainoastaan putkille.

|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Onko palstalla putkimiehiä??? | Rompe1 | Chit-Chat | 2 | 02.08.2011 12:41 | 
| Onko palstalla laude-elementtien myyjää? | Rompe1 | Chit-Chat | 2 | 23.05.2011 11:39 | 
| Onko palstalla sahtiharrastajia? | jnu | Chit-Chat | 10 | 18.03.2009 22:27 | 
| Onko palstalla yhtään DJ:tä | SuurSyömäri | Chit-Chat | 4 | 08.10.2006 01:04 | 
| kinkappi ja hiluxi ja niitten jouset! | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.12.2004 23:16 | |