![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ja sit ohjaamon takapään korvakkeet pohjassa... Niistä myös pehmenee aika helposti, jos ei oo muistettu hoitaa ennen. Tankin kohdalta runkopalkki pehmenee, kun sieltä ei kura ja lika pääse posi ku on ahdas väli...
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Itellä nissan king cap
ja siinä olluna 31" tuumaset renkaat alla siitä asti kun hajin auton vuos sitten ajanu sellane karvan verran alle 60 tonnii..
![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Miten tuollaisesta voidaan "tsekata" nelivedon / laatikon toimivuus ostotilanteessa? Itsellä ei siis mitään hajua nelikoista vielä.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pehmeellä hiekalla kaartelet veto päällä ja pois nelikko päällä.. Jos kolisee/paukkuu/nyhtää/paukuttaa rattia niin jotain vikaa on..
Vitonen ei saa tippua pois kun 90 km/h vauhdissa nostaa kaasua ja painaa sitä uudelleen (eli veto katkeaa ja alkaa uudestaan). Alaspäin vaihtaessa ei saa hylkiä ja moottorijarrulla pitää pysyä pykälien silmässä. Muutenkaan auto käynnissa kytkin ylhäällä paikallaan ei laatikko saa kahista havaittavasti, pientä ääntä voi kuulua mutta reilua kahinaa ei saa kuulua. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Nyt apua kiire!
Oon lähdössä 470km päästä kattomaan tota autoa. Tunnistaako kukaan / tietääkö kukaan historiaa autosta? Onko tossa vanhemmassa mallissa (D20 vai mikä? ![]() Kait tuo on myös "kahdella kepillä"? Eli siis taka/neliveto? Entäs lukot? Tuo kun on SD25 koneella (näkyy kuvassa), eikös se ole sen D21:n kone vasta? http://www.nettiauto.com/datsun/pickup/4288718 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
lainataanpa tätä ketjua, kun aiheeseen sopii:
emännän velipojalla on 2002nen king cabbi, siitä porsi joku vuosi sitten kone kuten niille niin usein taisi käydä, mutta se kunnostettiin isolla rahalla merkkikorjaamolla, ja vastikään teetettiin stanan kallis kytkin remppa. rahaa siihen on siis upotettu tajuttomasti, eli mieli tekisi pitää se ilmeisesti liikenteessä. nyt se oli jossain pajalla öljynvaihdossa tms., ja asentaja o!i huomannut että runko on jostain lavan alta "lähes katki". toiselta puolen kuulema "melkein vaan pellin varassa". keväällä se kyllä on katsastettu. tämä siis vain kuultua. lupasin alustavasti sitä liimailla, jos purkaa lavan itse tieltä pois, mutta onko kellään käsitystä homman laajuudesta mihin tuli lupauduttua? onko niissä jotkut tietyt kohdat mitkä happanee, vai meneekö kaikki kerralla uusiksi? tutkimaan en pääse ihan heti. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin vanhemmassa D21 kingissä lavan purku oli nopea homma; tankin täyttöputki irti (kolme ruuvia kannen alla), takavalojen johtosarjan liittimet auki sekä mahdolliset johdot irti lavasta ja lopuksi 6 pulttia/mutteria auki korin kiinnikkeistä.
Ton D21 mallin lava nostettiin kolmeen mieheen pois paikaltaan. Olisi ehkä mennyt kahdellakin, mutta olisi ollut turhan hankalaa joten suosittelen 3-4 miestä nostamaan jos käsipelillä nostelee. Takaisin laitoin yksin trukilla liinojen avulla. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
Myyty Nissan King Cab 2,5D 400€!!!! | Gravedigger | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 16.07.2010 15:16 |
Myydään Nissan king gap | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 19.09.2009 08:02 |
M: Nissan King Cap 4x4 -90 | O/M/V Muut | 1 | 26.07.2005 14:35 | |
Nissan King Cap 90 4x4??? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 03.02.2005 11:49 |