Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.08.2011, 08:17
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ai tää kasa kokonaan? http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85995 -> http://www.nettimarkkina.com/paroc-elementtia/890977
Saattanu parilla kilolla mennä taka-akseli- ja kokonaismassa ylitte.
JUU sama kasa, mut ei ihan koko kasaa raaskittu ottaa samaan kyytiin
jäi sinne muutaman elementti, jotka haen mersulla myöhemmin.
Oli kyllä aika tiukilla taka-akselimassan kanssa ja ylityskin oli vähän liikaa.
Kyllä sitä hetken mietti mihin kasaan taas kätensä työns ku ruettiin kuormaamaan;

  #2  
Vanha 25.08.2011, 21:09
Sten:n Avatar
Sten Sten ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 13.08.05
Sijainti: Kovjoki, Finland.
Viestit: 544
Perusasetus

Tuli hankittu Offroadtarvikkeltä sähköinen ilmakompura autoon, ja oli hyvä ostos. Oikein hyväksi havaittu!
  #3  
Vanha 26.08.2011, 06:14
_Tomppa_:n Avatar
_Tomppa_ _Tomppa_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.07.11
Sijainti: Juuka
Viestit: 78
Perusasetus

Commer -62 4.7 suora kutonen kylellään ja bensa



http://www.youtube.com/watch?v=ji_LGjiOs5k
  #4  
Vanha 26.08.2011, 08:39
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Question

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _Tomppa_ Näytä viesti
Commer -62 4.7 suora kutonen kylellään ja bensa



http://www.youtube.com/watch?v=ji_LGjiOs5k
Minkä kylän vanha paloauto?
Mitäs tästä tulee?
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
  #5  
Vanha 26.08.2011, 09:03
_Tomppa_:n Avatar
_Tomppa_ _Tomppa_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.07.11
Sijainti: Juuka
Viestit: 78
Perusasetus

Pohojanmualta tais olla kotosin, kunnes paikallinen löytöhallin pitäjä raahasi tänne.
Kylessä oli tarran jämät jostain sorafirmasta, tähän hätään en nimiä muista.
Meinasin semmosta hupimatka-autoa, muuttas 1+8 paikkaseksi.
  #6  
Vanha 26.08.2011, 09:54
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

On kyllä symppiksen näköinen auto, kävis hyvin johonkin cars leffaan, mukavat äänetkin.
  #7  
Vanha 26.08.2011, 10:03
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.748
Perusasetus

Commer taisi olla ensimmäinen tai ensimmäisiä, jolla oli COE = Cabin Over Engine hyttejä. Mobilistissa joskus vuonna mooses juttua Commerin historiasta.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 21:03 (GMT +2).