Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.08.2011, 07:42
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja K5 Näytä viesti
Tuleeks atte sahan kanssa kun tarvis tehä tälläselle tissiposkelle kiertopaikkoja että pääsis katuautolla nakkikioski autojen perässä.
En pääse kun oon töissä koko vklp:n. Sahaa itte jos tarvii ja pistä polttopuiksi samalla.

__________________
KYM
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 25.08.2011, 18:18
simmerman:n Avatar
simmerman simmerman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.06
Sijainti: ISOMPI-KOUVOLA(myllykoski)
Viestit: 417
Perusasetus

saattaa tulla sami toinenkin oikee nakkikioski auto mukaan. katellaa sit niitä helppoja reittejä porukalla.
__________________
KYM#4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.08.2011, 15:19
K5:n Avatar
K5 K5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.06.05
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 281
Perusasetus

Oliks kellään sahaa, Fopa simppa ?
__________________
KYM#1
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.08.2011, 18:09
simmerman:n Avatar
simmerman simmerman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.06
Sijainti: ISOMPI-KOUVOLA(myllykoski)
Viestit: 417
Perusasetus

otan sahan mukaan huomenna
__________________
KYM#4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 26.08.2011, 22:26
Jarcca:n Avatar
Jarcca Jarcca ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 28.03.05
Sijainti: Kouvola
Viestit: 628
Perusasetus

10.00 valkealan ABC:llä siintä sitten metsään.
__________________
KYM#2
https://www.youtube.com/user/Offijarcca
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.08.2011, 20:22
fopa:n Avatar
fopa fopa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.04.05
Sijainti: kuusankoski, Finland.
Viestit: 156
Perusasetus

Mitähän kärpässieniä sitä on taas vedetty???



Eikö tämän...



Pitäis olla erivärinen???

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.08.2011, 21:10
fopa:n Avatar
fopa fopa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.04.05
Sijainti: kuusankoski, Finland.
Viestit: 156
Perusasetus

No juu, siis kameran muistikortti hajos kuvia koneelle ajaessa, joten yli puolet kuvista jäi "johonkin"

Mutta, olihan pitkästä aikaa autoja jopa enempi, kuin se yksi



Jopa "siviilivehkeitä" tuli reitillä vastaan



Tässä pyörät näyttää sentään samaan suuntaan..



Läpi harmaan kiven...



Yhtä tärähtäny, kuin kuvaajakin (joka jo meinattiin jättää sinne yksin jupisemaan)

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
PäHäMa/Maasturistit Merrasmäki 10.11.2007 Jeeper Tapahtumat 8 11.11.2007 15:12


Sivu luotu: 00:49 (GMT +2).