![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Diesel pomppaa 13 senttiähttp://yle.fi/uutiset/talous_ja_poli...a_2809907.html Bensa 3 senttiä, eli eroa tulevaisuudessa enää 10 senttiä.
|
|
#2
|
|||
|
|||
Tässä vasta puolet polttonesteisiin kohdistuvista korotuspaineista.Lainaus:
"Lisää korotuksia on luvassa myöhemmin, sillä hallitusohjelmassa sovittiin yhteensä 250 miljoonan euron korotuksista polttonesteiden verotukseen. Maanantaina julkistetut korotussuunnitelmat ovat noin 125 miljoonaa euroa." Hip Hip Hurraaaaa. Hip Hip Hurraaaaaa. Hip Hip Hurraaaaaaa. ![]() Toivottavasti alkaisivat verottaa myös polkupyöräilijäitä ja kävelijöitä tasavertaisuuden vuoksi
Viimeksi muokannut H_Nietu : 22.08.2011 21:26 |
|
#3
|
|||
|
|||
BTW: Silti polttoainevero on epäoikeudenmukainen maalla asuvia kotitalouksia kohtaan.
Koska periferiassa asuvat joutuvat kuluttamaan polttoainetta huomattavasi enemmän kuin taajamissa asuvat normaaliin elämiseen ja kulkemiseen.
Koska täällä mikään olisi ollut oikeudenmukaista. On eri asia käydä 300m kaupassa kävellen kuin 5-10km autolla. "No voihan sen kauppareissun tehdä maallakin myös kävellen niin ei ole niin paljoo verotettavaa vapaa aikaa kun kaupunkilaisilla "Tosin taitaa maalla asuvat saada enemmän verovähennyksiä työmatkaliikenteestä. Silti verottajan näkökulmasta KAIKKIA PITÄISI KOHDELLA SAMAN ARVOISESTI. Toteutuuko se? Sitä sopii jokaisen miettiä. Viimeksi muokannut H_Nietu : 22.08.2011 21:44 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Verovähennyksethän lasketaan ajetusta matkasta, ihan sama asuuko maalla vai taajamassa, se määrä vain ei jostain syystä nouse polttoaineen hinnan kanssa ollenkaan samaa tahtia.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Tuota julkisen hintaakin ovat kuulemma nostamassa reippaasti nykyisestä. Itse kun aloin jo miettiä jos alkaisin julkisella kulkea, mutta ehkäpä sekään ei enää kannata jos ne senkin hintaa reilusti nostaa. Taidan hankkia jonkun Suzuki Alton itselleni. Sinne 5 henkeä kyytiin ja hurtta. Mitään muuta ei sitten mahdukkaan. Tosin hurttakaan ei välttämättä mahdu. Suksiboxi katolle niin saa kauppatavarat kotiin
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tai tämmönen, jos Altoon saa koukun
![]() ![]() 900 Thule BackUp |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Mr. Nietu voisi laittaa tänne selkokielisen listauksen niistä keinoista, joilla hän (eli persut) hankkisivat valtion kassasta puuttuvat rahat. On aina helppo haukkua muiden ratkaisuja mutta olisi kiva nähdä ne "oikeat" ratkaisut. Voidaan sitten yhteistuumin alkaa kommentoimaan niitä......
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#8
|
||||
|
||||
|
toihan se onki oikee TAKAKONTTI päivän hittituote
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Valtion velka vaalikauden loppuunmennessä | H_Nietu | Chit-Chat | 49 | 26.11.2015 16:27 |
| Valtion Safari Haminassa 30.9-8.10 | Tapahtumat | 4 | 27.09.2004 12:53 | |