Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.08.2011, 08:19
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja opelman Näytä viesti
Toinen kahvin paikka.. Mikä peli, mikä auto?
Peli? Lentopeli? Lentopeli näyttäisi olevan DC-6.

Jaa vai onkos tämä jostakin tietokonepelistä..?

EDITTIÄ: jaa joku ehtikin jo ensin, no anyway...

__________________
Jukka
  #2  
Vanha 22.08.2011, 17:34
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus



Mikä? Se ei ole vaikea arvata mutta MISSÄ?
  #3  
Vanha 22.08.2011, 17:47
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Ei se pudotus, mutta äkkipysähdys.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti


Mikä? Se ei ole vaikea arvata mutta MISSÄ?
Siili sadevesikaivossa......tai oliskohan lämpöpumpun maakaivossa
Näyttää tulleen "löysät" ulos.

Viimeksi muokannut H_Nietu : 22.08.2011 17:53
  #4  
Vanha 22.08.2011, 17:49
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Siili muttei kaivo
  #5  
Vanha 22.08.2011, 18:42
Kääkkä:n Avatar
Kääkkä Kääkkä ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.08.11
Sijainti: Taipalsaari
Viestit: 72
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane Näytä viesti
Siili muttei kaivo
No kiveen louhitussa reiässä? Tai joku muu paskan keruu reikä?
  #6  
Vanha 22.08.2011, 18:49
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 937
Perusasetus

Siili juuri pestyssä betoniviemärissä?
edit. tai jos toi on pystyreikä niin sit varmaan porakaivo.
  #7  
Vanha 22.08.2011, 20:13
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Pystyreikä joo, muttei mikään noista. Ja ei ollu tullu löysiä vaan toi on vettä, ja ihan hengissä oli

Edit. helpotetaan sen verran että noi mustat patukat on maakaapeleita
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
däm Däm dämdädädäädä Part 2 Repro Linkit 8 27.08.2005 15:25
Kaiken maailman kuva-arvoitukset part2... veejii Chit-Chat 11 26.08.2005 09:59
Part numbers Mäddi Vuosimallit 1984-1996 2 14.01.2004 22:07
Which part of PetriSimolin.COM you use? Lars This And That 5 24.07.2003 09:34


Sivu luotu: 22:15 (GMT +2).