Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.08.2011, 22:13
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sperman Näytä viesti
Kyl siel on kokonyytti noita "elementtejä"
Meinäs LT:tä vähän vituttaa, ja omistajaakin sen verta lämpö ongelmia oli takastullessa.
Ai tää kasa kokonaan? http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85995 -> http://www.nettimarkkina.com/paroc-elementtia/890977
Saattanu parilla kilolla mennä taka-akseli- ja kokonaismassa ylitte.

  #2  
Vanha 23.08.2011, 19:46
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Sea-Ray 280 sunseeker tuli ostettua huutokaupasta. Perjantaina haetaan ja lasketaan nokialla vesille. Paha miinus oli koneet kun on 2kpl 5.7L V8 ja...
  #3  
Vanha 23.08.2011, 19:51
Nemi:n Avatar
Nemi Nemi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.04.05
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 502
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SoSo Näytä viesti
Sea-Ray 280 sunseeker tuli ostettua huutokaupasta. Perjantaina haetaan ja lasketaan nokialla vesille. Paha miinus oli koneet kun on 2kpl 5.7L V8 ja...
Minkä ikänen?
__________________
EX. OIIIIIIIO XJ H.O.
  #4  
Vanha 23.08.2011, 22:16
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Tämänpäivänen heräteostos: Nissan King Cab 2.4b 4x4 vm. -87. En ole koskaan ennen tuollaisella bensakoneisella ajanut ja oli muuten yllättävän pirteä kulkemaan ja hiljainen maantiellä, jopa liian hiljainen koska radio jäi edelliselle omistajalle... Eihän siinä hakureissulla sitten muu auttanu kuin olla omatoiminen ja laulaa lallatella menemään.
  #5  
Vanha 23.08.2011, 22:22
niko69:n Avatar
niko69 niko69 ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.02.08
Sijainti: espoo, Finland.
Viestit: 772
Perusasetus

Turmatankki 12 gallonaa.
  #6  
Vanha 24.08.2011, 04:20
SoSo SoSo ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.08.04
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 1.938
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nemi Näytä viesti
Minkä ikänen?
Vanha kun taivas 1990.
Mutta meidän veneily tunneilla ja taidoilla ei kehtaa ostaa uudempaa.
katsotaan paljonko kertyy tunteja ja harkitaan vaihtoo sitten...
  #7  
Vanha 24.08.2011, 08:17
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ai tää kasa kokonaan? http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85995 -> http://www.nettimarkkina.com/paroc-elementtia/890977
Saattanu parilla kilolla mennä taka-akseli- ja kokonaismassa ylitte.
JUU sama kasa, mut ei ihan koko kasaa raaskittu ottaa samaan kyytiin
jäi sinne muutaman elementti, jotka haen mersulla myöhemmin.
Oli kyllä aika tiukilla taka-akselimassan kanssa ja ylityskin oli vähän liikaa.
Kyllä sitä hetken mietti mihin kasaan taas kätensä työns ku ruettiin kuormaamaan;
  #8  
Vanha 25.08.2011, 21:09
Sten:n Avatar
Sten Sten ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 13.08.05
Sijainti: Kovjoki, Finland.
Viestit: 544
Perusasetus

Tuli hankittu Offroadtarvikkeltä sähköinen ilmakompura autoon, ja oli hyvä ostos. Oikein hyväksi havaittu!
  #9  
Vanha 26.08.2011, 06:14
_Tomppa_:n Avatar
_Tomppa_ _Tomppa_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.07.11
Sijainti: Juuka
Viestit: 78
Perusasetus

Commer -62 4.7 suora kutonen kylellään ja bensa



http://www.youtube.com/watch?v=ji_LGjiOs5k
  #10  
Vanha 26.08.2011, 08:39
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Question

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _Tomppa_ Näytä viesti
Commer -62 4.7 suora kutonen kylellään ja bensa



http://www.youtube.com/watch?v=ji_LGjiOs5k
Minkä kylän vanha paloauto?
Mitäs tästä tulee?
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
  #11  
Vanha 26.08.2011, 09:03
_Tomppa_:n Avatar
_Tomppa_ _Tomppa_ ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.07.11
Sijainti: Juuka
Viestit: 78
Perusasetus

Pohojanmualta tais olla kotosin, kunnes paikallinen löytöhallin pitäjä raahasi tänne.
Kylessä oli tarran jämät jostain sorafirmasta, tähän hätään en nimiä muista.
Meinasin semmosta hupimatka-autoa, muuttas 1+8 paikkaseksi.
  #12  
Vanha 26.08.2011, 09:54
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

On kyllä symppiksen näköinen auto, kävis hyvin johonkin cars leffaan, mukavat äänetkin.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 08:09 (GMT +2).