![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
Hienoa!
Sain vehkeet jokseenkin nippuun, pikku testilenkki ja takasi halliin. No siinähän oli sitte konehuone öljyä tulvillaan, kolmisen litraa oli koneesta öljyä kadonnu ja flekti sitä sitte levitelly aikas tasasesti ympäiinsä. Elikkäs sellanen juttu ku HUOHOTIN PUTKI ei saanut ansaitsemaansa huomiota tässä mun turbo projektissani, painetta synty sit muuallekin kun imusarjaan ja paperi tiiviste pullahti ulos lohkon ja jakopään takalevyn välistä sieltä laturin takaa. Pistin siihen vähä sikamössöö iha vaan siks aikaa että pesen konehuoneen. Muutin huohotin letku systeemin ja sitte tuli sitä sen verran taas testailtua että pysty toteen voiman lisääntyneen ja että myös kampiakselin stefa vuotaa. Nyt hallilla näyttää tältä.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
onko toi syöttöpumpun ennakon säädin kulunu väljäksi? ittellä oli 500tkm ajetusta sen verran horo että heilu edestakas hampaan verran. ajattelin vään että onkohan jo vähän jäänyt ennakko myöhäselle...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Jaa-a miltähän sen kuuluis näyttää/ tuntua?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
no tosta kuvassa näkyvästä keskipakosäätimen päätylaipasta kun pyörittelee pumppua eestaas (tökkii vastaan saman lailla ku nokka-akseli) niin sitä pyörittävän rattaan pitäis heilua heti mukana. ehkä joku 1mm alunperin välystä.
|
|
#5
|
||||
|
||||
Oi niitä aikoja
Nyt pysyy taas öljyt koneessa ja ahtopaineet imusarjassa.
Löysin tollasen kuvan koneelta. Oliskohan siitä nyt sit jo kolme vuotta kun tää rojekti pistettiin alulle. |