![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Mulla oli tuollainen 3-4kk käytössä. Melko paska esitys. Hemmetin hidas, kosketusnäyttö ihan perseestä, näyttö muutoinkin todella huono esitys (piti katsoa ihan suoraan tai ei muuten nähnyt mitään koko näytöstä), kaatuili vähän väliä, hukkaili kenttiä sun muuta mukavaa. MMS viestejäkään ei ottanut vakiona vastaan. Melko vapaastihan sitä saa muokkailla jos intoa riittää, mutta kun nuo perusasiat on jo noin perseestä. Onneksi ei tarvi kärsiä siitä luurista enää.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Sisujen laatu | Korpikumpu | Chit-Chat | 9 | 12.05.2011 15:48 |
| motonet laatu on ? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 11.09.2010 08:15 |
| Starkin laatu | Holle | Chit-Chat | 11 | 20.01.2007 20:01 |
| Foorumin laatu | Tumi | Chit-Chat | 93 | 07.02.2006 12:53 |
| Laatu vinssi | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.12.2003 17:13 |