![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No perkule, mä arvasin! Eikö niin, et se on käsijarrun ja nelivedon välissä? Kun mulla sattuu olemaan siinä paikka kepille... ![]() No joo, tänää saatu paljon näkyvää aikaseks: Tossa nyt eka kuva kompuran säiliö. Vanteen/renkaan vertailua... Siitä tuli ainaki paljon paremman näkönen. Vielä kun tuo rengas toimis ihan käytännössä... Uudet jakkarat. Ja vinssit. Pieni etee, iso taakse. Joko lavalle, sen alle, tai sekä että. Ainii, ja kävin sänkipellolla ajaa huippuja... Kyllä se lisää voimaa tuntuis huutavan! Nelonen jäi "ylimääräseks". Kai työkoneenki saa turbottaa? ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" Viimeksi muokannut kippo86 : 18.08.2011 17:25 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mikä motti ? OM616 kaltainen 2.4 D?
Talles olis mokoman turbopakosarja + KKK ahdin... Ei oo varsinaisest kaupan mutta kaikkihan on ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 18.08.2011 20:45 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Sitä on käyty traktori tarvikeliikkeessä.
![]() Kuinka leveät vanteet?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
sinähän kerkeät saada tuon iskuun jo syyskynnölle
![]() ![]() Perkeleen komea laitos, jos itselä olisi tuommoinen niin liimaisin helvetin ison vanhan postin logon tuohon oven kylkeen vielä ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Joo, kai se sama 2,4D on. Pitänee viel tarkistaa. Mistä siitä löytyy mitää merkkejä? Ja jos se sarja on myynnissä, nii...
![]() Joo, mä oon vähä viel sekasin noista pykälistä, kun "isolla" puolella on jo kaks aluetta, mut kuitenki kuus vaihdetta. Ja jakolaatikon kauta ei oo ku kaks, kuin myös pakilla... Mutta siis tarkotin sitä suurinta vaihdetta. Olkoon se sit 6. ni vitosella kulki 41km/h navim mukaa. Voi sitä vauhdin hurmaa! Joo, niin kävin. ![]() Suunnittelin jos olis laittanu nostovarret taakse, ja toimii vaikka takavinssillä, mut saattaa jäädä... Laitetaa eka noi vinssit kiinni. ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
normaalisti siinä on 6+2 ja vaihteet 1 ja 2 toimiin suunnanvaihtajalla pakkina. Ja vaihteilta 1 ja 2 ei pääse suoraan vaihteille 4,5 ja 6 käymättä 3 vaihteen kautta ja sama toisinpäin eli 4:lta ei pääse suoraan 2:lle. Extra hitaat vaihteet on erillinen lisälaatikko pultattu vakio laatikon pohjaan ja tälle on oma vipunsa(ja eivät tainneet toimia kuin 1 ja 2 vaihteilla). |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty nuffield universal four | hj | O/M/V Muut | 0 | 18.11.2010 19:27 |
Speed Motor Circus | lantikka | Tapahtumat | 29 | 12.04.2010 19:33 |
Blower motor | MakeO | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2005 15:10 |
Shift motor? | Moparmies | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.08.2005 21:08 |
CANAL MOTOR | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.06.2004 22:09 |